The capital of Sweden


Bild från båten, i hamnen i Stockholm.

Hej! Jag har precis kommit in, och gud så kallt det är! För två veckor sedan var det ju så varmt, är det verkligen juni nu? Gosh... Har i alla fall tränat, så jättekallt har det ju inte varit i alla fall. Men var är solen?
Lite fakta vad gäller de senaste två-tre dagarna: jag har ätit en 350 grams dumlepåse! Ni vill nog inte veta hur jag känner mig. Tur att jag tränar i alla fall. :-) Ha en fin kväll. ♥

Heddaaaa

SV: Nej, vad glad jag blir! :D Tack så hemskt mycket!

sv: hihi aa, tack ;)

Anonym

hehe tac k:)

vad gör du=

sv; nja , inte jätte! :] 8-10 mil ifrån mamma och pappa :]

Anonym

okej inte mkt alls :(

sv: Okej härligt :)

Jodå, trött och hungrig annars bra =)

Cecilia

Deadlinen är inte riktigt bestämd ännu, men självklart kan du mejla imorgon!

Jag skulle bli jätteglad!

sv. låter bra :D

It's Emmi

Vacker bild!

sv. bra :D!

sv:vi börjar igen den 18 augusti, du då? :)

sv: händer imorgon ?<3

Heddaaaa

SV: Haha, jag är 14 år. Sj? :)

chris

mår du dåligt av att äta godis? :0

sv. okej, måste typ till skolan för att göra ett prov. men kommer typ smitta alla!

ewe ♥

det var så lite :)

Heddaaaa

SV: Ja okej! :D <3

sv: Japp :)

Vilken söt bild föresten =)

sv; tackar så mycket :]

jennifer

jag älskar stockholm

tänkte följa din blogg med bloglovin, hoppas att det är okej! :] kram

E m m y

vill du delta i min "veckans bloggtävling" ska du gå in på min blogg och kommentera med ditt namn, din bloggadress och en motivering varför just du skall vinna. Läs mer på http://emmush.blogg.se

kram

STOCKHOLM ÄR BÄST - INGEN PROTEST!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR