Syren #2


Så här ser då den utblommade varianten av syrenen ut! Minns ni då jag visade syrenen innan? Jag förstår om det blir en massa bilder på blommor och sådant - men klaga inte, för i vinter kommer vi inte se dem mer! :-) 
Jag kom precis hem från en hinderlöpnings-träning, det gick superbra faktiskt! *Happyface* Nu måste jag i duschen och sedan äta något. Kanske hinner jag också ut en sväng i solen innan den går ner!

Tacktack ;)

A N N A

SV: Samma här, och mycket vila :)

du är verkligen duktig med kameran :) ♥

celine

härlig bild :D

sv; jo det är super. ser du min nya design ? har haft lite problem med den, tryck F5 ifall :D kram

Kitty

- yesbox :)

ENIRA

vad ska du göra i sommar?<33

Jo det är bra!:D fin bild ^^

joda det är bara bra med mig tack :)

hänt nått roligt idag? :)



puss

Lollo

söt blogg du har! Och vilken fin bild :)

Åh jag skulle vilja synas någon gång i synasrutan!:D <3

Fin blogg och jätte fina bilder :) <3

Sara

Vad glad jag blir att DU, som gör så fina designer, GILLAR min design! :D :D

Sara

Du har inte lust att följa varandra via bloglovin? :)

Vixxies

Sv; Tack :D

ida

åh vilken vacker bild:D

jag gillar också att fota blommor;)

Sofia

Svar: Ja ;D

Fin bild (:

Fin bild :)

sv; allt bra?:)

jag älskar syrener!

Anonym

fin bild! ;d

sv: samma här ju!

i

Vad härligt!

Strössel är ju så gott , ellerhur? :D

-Cajsa

HEJ!

Skulle bli otroligt glad om du ville lägga 1 liten röst på bilden på HUNDEN HÄR:

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand, säg till när du har gjort det så jag & Melissa kan tacka dig. :) <3

FELICIA

Varsågod! :)

chris

du och dina fina bilder :)

sv. hih :) gjort idag?

Saga

åh så härligt:D

Heddaaaa

SV: Tack så jättemycket! :D <3

Anonym

sv. tack för din röst!

Anonym

okiej nja intem kt :D

JAG

så lite! (:

precis ;)!

jaha vad kul :D går det bra för dig då :)? vilken gren är du bäst i :)?

Jättefin blogg! :)

Vackra bilder du tar! och fin blogg!

Cajsa

Ja, kan tänka mig det. :)

elin

fin bild!:)

Hej! Har satt igång fototävlingen jag har pratat om ett bra tag nu. Temat är sommarkänslor och jag hoppas att du är intresserad av att vara med och tävla! :)

Johanna

Gud vilken fin bild, ha en bra dag :)

gnag

hej!



fin blogg du har!

Ebba

Jättefin bild!

Frida

ååh vilken fin bild! :)

syren luktar GÖTTT :d

ellen

syrener luktar så himla gott!!! mmmm :D hihi

Gud vilken fin bild! :D

Dilin

fin bild :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR