Skärgård


Solnedgång någonstans i Stockholms skärgård.

Hallå! :-) Har precis sett filmen The Heartbreak Kid, och jag tyckte den var jättedålig. Idag vaknade jag vid nio, steg upp och cyklade genast iväg till stan. Kom hem vid tiotiden och efter det har jag gjort pannkakor och sett film. Nu ska jag ordna upp lite i mappar. Ha det fint! ♥

ida

sv: lycka till!:D

sv: ja :o

måste dit snabbt innan allt tar slut :o

Anonym

himla fin bild!

fin bild :)

Anonym

sv; jo det gör jag!

det är grymt

Lollo

sv: okej, det ska jag göra :) Tack detsamma!

Kramis

gnag

sv; ok, ska göra det:D

celine

fin bild :D vad handlar den om? asså filmen :D

Linda

Absolut :D

Pam :)

sv: det var så lite så! ;D

bella

jätte fin bild! :D

melanie

åh vilken härlig blogg du har alltså, tycker verkligen det :D

Stina

Pannkakor som är så gott! =)

okej ;) amen jag fyller 16 i slutet av året.

okej jag gör det ikväll kanske har nt tid nu :D <3

Tacktack :)

sofia

Fin bild! Hoppas du haft en bra dag?! :)

den bilden va fin! :)

Anna

Hej, jag är med i en tävling på ellos. så jag undrar om du kan rösta på mig, du behöver inte om du inte vill.

Här är länken om du vill rösta: http://www.ellos.se/ListPage/Category.aspx?CategoryId=49792&id=220&action=confirm



du har en mysig blogg också :)

Ha en bra dag :)

sv: varsågod ;)

vad händer ikväll? ♥

Sofia

Svar: okej, detsamma (:

Sara

Hihi okej ^^ ♥

Pam :)

sv: tack så mycket du! ;d

allt bra idag då?

sofia

Sv: så bra! Samma här! :)

frida

fin bild!

celine

sv; japp men du är 16år jag är 14 så jag undrar hur lång jag kommer bli när jag är 16 :D



aha, sånna filmer har man sätt förut :P

Saga

var så lite så:)

allt bra?

Heddaaaa

SV: TackTack! Sommaren är underbar! :D <3

sv: har inte sett syren på länge :o

Ciiz

nej absolut inte :D

Erika

sv: Absolut inte :P

i

Så så så så gott! :D

LAKRITS STRÖSSEL FOREVER :D <3

hihihi okej ^^

daniela

gud vilken härlig bild! shit! haha :D

Malin

Läs gärna om hur det är att vara väldigt allergiskt mot metall i min blogg just nu:) eller egentligen är det en sådan här gubbe :(!

Frida

sv: haha jaa, jag vet inte om frågan var så braaa, men det är ju alltid nånting :]

Fin bild! :D

Härlig bild! :}

Har du haft en bra dag? :D

sv: okej, jag med. Grekland - Argentina :) ♥

Anonym

okej :) vad gör du

melanie

sv: haha ingen orsak! :D super fin bild, så härlig!

Anne

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN!

Kika gärna in och ställ en fråga :)

hihih okej :D<3

chris

skärgården är ett av de finaste ställena man kan vara på en svensk fin sommar :)

svar/

så lit så :D

Cajsa

tusen tack. :)



Vacker bild.

gnag

ska göra idag då?

Bettan

Japp, det ska jag göra:)

M

gillar bilden! :D

daniela

sv: ingen orsak! händer idag då? :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR