Shopping, Stockholm - del #1


{Jeansjacka Lindex, 299kr (REA!) - Väska Fashion Shop (Silja Line), 179kr}

Hej, alltså! Nu är jag tillbaka från Stockholm med en massa nya kläder och här ser ni första delen - kommer lägga upp flera delar med mer shopping. Jag älskar Stockholm, men varför finns det 4-5 H&M inom ett område på en halv kilometer? Men det verkade ju lönsamt att det fanns så, eftersom jag hittade något från varje affär. :-) Det får ni se en annan gång! Nu får ni ha det så bra, kram! ♥

sv: varsågod ;)

tack <3

Fint! :)

SV: Tack din med" <3

chris

ja gällande sthlms affärer tkr jag det är lite knäppt. Visst att H.M är populärt men det kan ju sprida ute det liite mer när det är så stort :P

sv: Vet inte faktiskt, det var inte mina ;)



Allt bra idag, denna onsdag? :)

frida

jag orkar inte kolla precis vad det är(a)

men jag har ett vanligt standardobjektiv + ett tamron:)

sofia

riktigt snygg!

Anonym

Tack!

Okej inte mkt alls :D

E M M A

sv: okej, ska snart på middag :)

hur mår du idag då?

Anonym

YES! :)

Sv: Varsågod

PLINGPLINGPLING- Nu påminner jag dig om tävlingen^^

sv: hihi aa, jag vet ;D

S.

Vilka snygga grejer.

Sv: AA sommar is the shiit! :P

Gud vilken fin jacka och väskan var grymt snygg! :)

Cajsa

Ja. kommer bli cokså gott att äta dom.. :D



rösta på min bild här. nummer 10 vore snällt

http://tezzilicious.blogg.se/category/tavlingar.html



sv. hihi nej precis :]

sv: Same here ;)

Jättefina saker!

Heddaaaa

SV: Jadå! :D

snygg blogg !

Gillar designen ;D

jenny

jättefin blogg :)

sv. försöka krya på mig du då? :D

julia

sv: skitfina, verkligen!:D



skitsnygg jacka!

Tehhehe visst är dom :}



Förresten, följ mig gärna på twitter om du vill!

elza ♥

sv: är den bra att ta närbilder med? :)<3

SVAR Så lite så :) Snygga inköp!



Erika

Jättefina köp :D



sv: Men verkligen ^^

ANTONIA!

hur går det med bloggdesignen? :)

Cecilia

Hej!

Just nu har jag en tävling på min blogg.

Skicka in din finaste outfit du vet, och om du vinner blir du länkad i VARENDA inlägg jag skriver i ungefär 2 veckor!

Klicka på bilden i menyn där det står "Tävlingar" så kommer du till inlägget där det står lite mer om tävlingen.

Lycka till!

klara

fin jacka, din headerbild e skitcool :]

Riktigt snygga grejor du hade hittat! :)

Jag bor i Stockholm, och jag hatar Stockholm! Man kan inte typ ta sig på egen hand till ngt ställe i stan (bor lite utanför) om man inte cyklar då... och alla tunnelbanor!! Asså pallar bara inte. Stockholm är bara jobbigt^^ Jag vill bo i sundsvall, luleå eller göteborg :D Hahah:)<3



Kram på dig, din blogg är BÄÄÄST!

Ebba

Snygg jeansjacka!

ellen

snygg väska !(:




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR