Min önskelista!



Anonym

sv: samma här ju! ;D

tina tran

Önskar mig reflexskärm och batterigrepp jag med!

50 mm är toppen! :)

Cajsa

TAck snälla du. :D

E M M A

sv: hehe det ska det bli ändring på ;)

jag mår bara bra :P själv?

Cajsa

Hihi tack tack. :)

tina tran

Sv: Jag har 50mm/f1,8 också :) själv?

tina tran

Sv: Den är riktigt prisvärd! Förutom att de låter högt när den försöker hitta fokus så gillar jag den!

Sv: Jag det har jag och är jätte nöjd med det! galet värt pengarna! har även ett Tamron 28-75 2,8 som kostar 4000 kr och jag tycker det verkligen är i samma klass som det ! :). Skärpan är som på ett objektiv som kostar 10x mer. Rekomenderar det verligen, Galet värt pengarna! :)

Julia

Sv; Okej, tack :). Jag använder också Photoscape, men är inte så duktig på det. Din header bild, hur gör du den? :)



Trevlig kväll ˚͜˚

Julia

Sv; Okej, tack så mycket :D

tina tran

Sv: Jag köpte min för 995 kr på kaffebrus.com men nu kostar den 1 129 kr. Fraktfritt förresten :)

frida

Jadå :)

Emma

Sv: Åh, tack! :)

(hehe, en sån iPod har jag! ;D)



Väldigt söt blogg har du förresten ;)

Cajsa

hoppas du får det du önskar dig då. :)

sara

hej tack så mycket och detsamma:)

min midsommar har varit únderbar, din då?

puss!

Hannah

Tack!

madeleine

tack så mycket, och detsamma! jag var utomlands när det var midsommar s det bliev inget speciellt firande, självdå? ;)

Anonym

sv; tack detsamma!

Min har varit bra, din då?

Anonym

sv; bra!

läget?

madeleine

jag var i grekland :D

Cajsa

Det tror jag nog, något utav det får du väl.. :)

LISOU

Tack detsamma! :)

Den var bra. Ganska iallafall.

Din? :)

Julia

Sv; Allt är bra med mig. Själv då? :)

sara

badat:)

dd?

ungefär samma saker på min önskelista! synd att jag redan har fyllt haha

Emma

Sv: Jaa, den är jättebra! (:

Varse ;D

Anonym

sv; samma :

Blir det tvtittande ikväll?

Julia

Sv; Okej, va bra :)

julia

SVAR. tack & detsamma! :'dd

det har varit jätte bra, självdå?

E M M A

sv: Så bra :P

vad gör du då? :)

LISOU

härligt :)

sv: Tack och detsamma :)

Min midsommar har varit jättetråkig men ändå bra, din då =)?

Anonym

sv; okej! Det blir tv & godis för mig

vad ska ni grilla?

dyra grejer det där ;D

Fyller år om snart två månader. Så ska faktiskt önska mig samma objektiv och batterigrepp. :) Trött på orginal objektivet nu ! :)

sv; jo:) när fyller du år? ;p

linda

objektivet finns för 999:- på media markt! ;D

tina tran

Hitta precis en annan hemisda som har objektivet för 1069 kr :) http://www.inet.se/artikel/6201330/canon-objektiv-ef-50mm-f-1-8-ii




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR