MIDSOMMAR!


Vad händer hos er i midsommarhelgen? Jag ska jobba idag, till nio ikväll. Sedan får jag följa vädret lite, antingen går jag ut eller så är jag hemma! :-) Imorgon blir det mormor och morfar och söndag är träningar och jobb.

Tess! :)

Så, har börjat följa dig ♥ Ha det så bra och förrästen SUPERFINA bilder du tar.



(Följ gärna mig)



:)

(sv) ja :D



Ska nog bara vara med familjen idag!



Kram

Tråkigt med jobb ;(

Allt bra annars?

ESTHER

ha en bra midsommar :)

Skönt att höra ! De är kalas med mig!

Gjorde du igår då? :)

Härligt med stranden ! Jag åkte till ett berg med fantastisk utsikt med en kompis ! :)

Julia

hoppas att du får en jättebra midsommar!

kram :D

Sorry för sent svar men beror på att jag har bytt blogg :)



SV: Japp, har hunnit fota en hel del med den nu så :)

Fin bild ^^

Ja verkligen ! :)

SVAR Detsamma!

chris

ja haha känns bara lite lustigt att man pratar svenska i ett annat land liksom känns osm man bara borde prata finska där :P men ni får väl lära er finska med antar jag?

Saga

TACK:D!

Okej, mej med! <3

i

Glad midsommar prinsessan! :D

Ur söta bilder du har hela tiden.

Glad midsommar :D Hoppas du får en jättebra dag! :)

svar/

tack så mycket :D kul att du gilla dom! :D

milla

omg! jag älskar din blogg!

super fin , <3

gnag

sv; hihi, jaa:)

Anonym

okej :D jorå det är bra:D

mysig bild :D

josefin

jag undrar bara vad textsnittet heter som du har på bilden, :) <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR