Liljekonvalj

Hej! Solen står som högst nu, eller så känns det på värmen i alla fall! Tänkte bjuda på en lite somrigare bild (dock är skärpan inte den bästa), liljekonvalj. Visst är de fina? Små vita klockformade blommor. Nu ska jag i alla fall ut och njuta en stund i solen innan det blir träningsdags! Vi ses. ♥

Anonym

sv: inte jag ;O bara när jag badar

neda

sv;Jo då det är bara bra :)



Oki det ska jag göra

Anonym

sv: yeees :D

Anonym

fin bild!

neda

Nu så har jag skickat ett mejl till dig , Kolla gärna :)

Anonym

du tar väldigt bra bilder:)

E M M A

sv: Så bra, jo gårdagen var bra :P

hur mår du idag då? :)

Elin

fina!

lovisa

sv: hahaha, som sagt är min pappa lite annorlunda :P

julia

SVAR. kom precis hem :D

Hej!

Nu är jag hemma från Bulgarien.

Hoppas du haft det bra under den tiden jag varit borta!:)<3

Jag har verkligen saknat dig jätte mycket!:)<33

Kajsa

Hej!



Jag är med i en liten tävling och undrar bara om du kunde göra mig en stor tjänst och rösta på mig! Det tar bara några sekunder och jag skulle bli jätteglad! Tryck bara på länken, och sen på rösta-knappen så är det klart :)

Tack på förhand! /Kajsa

http://gogreen.se/picknicksm/entry/196

Anonym

älskar din blogg, så snygga bilder:) lägga till varandra på blogblovin? :)

sv: yes ;) ♥

Pam ;)

sv: ja vsg !;D

vad gör dudå?

andrea

sv: ja det ska bli skitkul :D

Anonym

Okej :)

Anonym

sv: :D heh

sv: Alldeles för gott !

Ja, visst är dom och tack :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

lovisa

sv: håller med, helt sjukt goda! eller...makalöst goda ;)

neda

sv; Okej :)

Elin

:)

elinn

härligt, jag kom precis innanför dörren :)

ska svara på alla kommentarer och sen städa lie tänkte jag.

hur mår du idag då?

SVAR Yes=)



Fin din nya design blev!

linda

hej hur mår du idag? :D♥

malin

Jaa ;)

malin

Hiih ;]

Händer imorgon då?

linda

härligt, samma här :)

bEttan

Vilken fin bild:)

har du haft en bra dag sötnos?

PUSS! ;*)

SVAR Ja det är ju så gott :-)

GNAG

sv; :D

SVAR Det tycker jag! :D

sv: Ajamen:D

neda

sv; okej , jag ska läsa igenom mailet nu :)

sv: Visst e han ! =)

gnag

har gjort idag då?

neda

sv; Tack , så mycke för hjälpen :)

neda

En liten fråga: Vilken typsnitt har du i kommentarlänken

Vill ochså ha tysnittet =)

sv: jag har haft en jättebra dag! vad ska du göra imorgon då sötnos?

PUSS! ;*)

ida

tack så jätte mycket :) din blogg är sjukt fin alltså!

Louise

Fin header och fiin bild du tagit! :)

nelly

åh vad fin blomma! :)



jag har en bild på en sådan blomma någonstans i min blogg också, super fina! hihi :D

sv: Höhöh ;D

JÄTTEFIN BLID! =)

Felica

sv; okej! ;-)

spanien ♥

elinn

jodå det är bara bra med mig.

har du haft en bra dag då? :)

Irmus

Liljekonvaljer är söta ^w^

Hejjsan :))

Herregud va fin blogg du har! Älskar allt med den, designen, headern, och alla små detaljer!! :DD ♥

Du tar verkligen jättefina bilder också! :)

Har du gjort alla söta "saker" själv på din blogg? :)) Gör du designer till andra? Som jag ? :DD

Kraam ♥

SVAR Hehe=) Händer imorgon?

E M M A

sv: Så bra, jo med mig är det bra :)

haft en bra måndag? :P

sv: japp :D ♥

hello !



vilken fin blogg du har .(:

kram//carro ♥

Julia ♥

s: okej, gud så kul :D



ilken fin bild :)

kram

eLIN

Jättefina bilder jag äger själv en canon eos 1000d och tkr att den äger men gör du designer för skulle jättegärna vilja ha en som din för den var hur fin som helst :) <33 KRAM

fin blogg !:D

Yes ;=)!

varsegod :)



oki <3

Anonym

sv: okej ska nog sova snart.. ! :D

gnag

sv; jag for och solade, har dansat och lite sånnt:)

fin bild! :) verkligen

ellen

jag gillar bilden :)

marie

Lägga till varann på bloglovin? Haft en bra midsommar?

Anonym

sv. ja händer idag ?;d

varsegod :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR