Hello miss Sunshine - outfit!

{T-shirt Monki - Leggings H&M (nya!) - Skor KappAhl - Solglasögon H&M}

Hallå! Springa på morgonen, check - jobbet, check - besöka farmor, not check! Det är min plan idag. Blev galen eftersom bilden på outfiten inte blev som jag ville, missbildat med linjer här och där - men ni ser outfiten i alla fall! Nu ska jag ut i solskenet och njuta, sedan till farmor. Ha det gött! ♥

Ebba

Söt outfit! Snygga skor ;)

sv. hihi att hon är! :)

sv. hehe ^^

fin outfit :)

L

SV: Jaha, ^^ Själv har jag både kinesiska och vietnamesiska som modersmål xD

sv. ingen orsak :)

Snygg outfit!!:)<3

L

SV: njaa xD

l i n a

sv; ja eller hur D:

Ebba

Tack!

Vsg!:)<3

Vad heter du igentligen?:P

visst adda [email protected] ;)

Har du addat mig?:)

Ebba

Ja jag har msn, aldrig inne :P

Men vill du chatta med mig så har jag facebook.

Nu funkar det!:)<3

Saga

va bra:)

jo det är bara bra med mig:)

sv; men här är det sol idag:)

Tack! :) Älskar Kan Dee´s konst.

Saga

jaa:D

gjort idag?:)

Elin

Svar: Varsågod :)

Elin

Svar: :)

Saga

jaha, var de roligt;)?

somrigt o fint! :)

emma

snygga skor! :)

;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR