Gina Tricot! ♥


Nu är jag helt kär i den rosa jackan - den vill jag ju ha! :-) Den randiga tröjan är också fin - men jag hittade en liknande från H&M som dessutom råkar vara finare enligt min smak, kolla här! Väskan var ju inte så tokig. Kort fattat: jag vill ha allt! ♥ Vilken är din favorit?

svar:

awh tack :D

sv: tack :D!

Cecilia

Klänningen och jackan!

sv; jasså:D

Isabelle

Sv: Tack så mycket!



Shit vad söt din blogg är! Gillar också den rosa toppen ovan :D

Ebba

Snart skola, har sovmorgon :)

Själv då?

chris

haha jo men man kan ju tjäna pengar på nästan vad som helst nu för tiden :P

emma

fin blogg, ha en bra dag ;)

sv. sjuk bara du då? :D

sv. tack :D

okej vad bra <3

sv. försöker bli friks och lite du då? :D

sv: kort dag :)

sv: jo men har dte inte på gotland :/

sv: jo :)

TACK :)



Åh så fint kollage, älskade klänningen. Är allt från Gina?

Åh vad fin den rosa var :O

Stina

De har grymt snygga kläder där! =)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR