Frågestund!



var bor du ? ;o [ vet en konstig fråga men ändå] ;D

ENIRA

okej, kul! idag åker jag till bosien och kroatien! :D



chips eller glass?

vad är det bässta sommar plagget`? <3

Anonym

Släng ner några vackra ord här.

Kommentaren godkäns före den publiceras!



Din IP-adress syns alltid, du är alltså aldrig anonym!

Sofia

Svar: okej (:



Vad ska du gå för linje på gymnasiet?

Har du funderat på att köpa något nytt objektiv eller något till kameran, vad i så fall?

(:

hur länge tror du att du kommer fortsätta blogga?

när började du fota?

celine

sv; va bra , tack. den är väll grå?



åh jag har många frågor humm. men måste komma ihåg alla :P



1. det står inte vad du heter i för namn, det skulle vara roligt om man visste vad personen heter, efter som jag läser din blogg varenda dag :D



2. vad har du för intressen?



3. vad hatar du mest i hela världen?



4. favo färg?



ja nu har du fått nåra frågor kram :D

Vixxie

Sv: Hehe Okejj :P Jag vet inte riktigt vad jag ska fråga xD

SVAR Så lite så:)

gnag

vad är det bästa med min blogg?

Anonym

sv. tack!



vad tycker du mest om att fota?

vad vill du ha mest av allt just nu?

vart skulle du vilja vara just NU?

hur länge har du haft bloggen?

vad vill du bli när du blir stor?

(sv) Försstår det!



(sv) Det är bara bra lite trött och seg men annars helt okej :D sj?



Ställer några frågor till frågestunden :)



Högsta önska i livet?



Något som alltid får dig glad?



Något som alltid gör dig sur?



Kram

Kitty

- tråkigt och höra, att den är dålig alltså :( Vad gör dudå?

sv;härligt:) jodu bara bra!

1. Vad tycker du är mest om att fota? :)

2. Varför började du blogga?

Haha, hoppas det duger iaf x)

andrea

sv: hahaha jag suuuger på frågor :D

men;

beskriv den perfekta sommarkvällen :)

sv: varsågod :) vad gör du nu då?



frågor:

*när upptäckte du att du var intresserad av fotografering?

*vilka är dina tre favorit motiv att fota?

*hur gammal var du nä'r du fick du din första kamera?



det var alal frågor jag kunde komma på :p ♥

Anonym

vad skulle di görao m du hade 1 dag kvar och levA?:D

ida

jag har precis gjort en tävling på min blogg:D vill du vara med?:)

Jennifer

vilken kamera fottar du me ?:)



Jag har oxå en frågestund på min blogg , alla länkas som tack och alla svar kommer i ett inlägg ikväll !

Fråga gärna något !:D

Lollo

sv: så lite så :)

okej några frågor här då:

Vart bor du någonstans, ungefär?

Vad har du för musiksmak?

sv: hoohohoho. tack dsm :D:D

Bettan

Hur skulle din drömkille/drömtjej se ut?

Frida

Vilket är ditt drömjobb? :)

Saga

Vad är ditt favoritplagg till vardags? :)

Felicia

- hur känns det när du har tagit en bra bild? <- hahhaha

- vilket plagg i din garderob använder du mest just nu?

- vilket är ditt mest lyckade köp? (får vara vad som helst, ett plagg, ett par skor, någon sak m.m)

- favoritmat?

- vad tycker du om din kamera?

- gör du fortfarande bloggdesigner?

- vad är roligare, fotografera eller redigera?

- vilken sida är du mest inne på när du sitter vid datorn?

- vad tycker du om fokis, kissies och kenzas bloggar?( berätta lite vad du tycker om alla ) <-- hahah på den med ;-D

- favoritdjur?



där hade du ett par frågor, hoppas det gillas! pusspuss

elin

- hur skulle du beskriva din stora kärlek ?

Heddaaaa

SV: Det gör jag så gärna! :D <3



Hur gammal är du och var i Sverige bor du?



KRAM

FELICIA

Någon speciellt favorit blogg, isf vilken?

Vad gör du helst en underbar sommardag?

Sommaren måste?

KRAM

Varför visar du aldrig etc ditt ansikte? :s Jag bara undrar. ^^

Frida

Hoppas det är okej att man ställer en till fråga :]

Ungefär hur många besökare har du på din blogg dagligen? :]




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR