Felicia gästbloggar till tisdag!

Hej! Nu är det Felicia som bloggar. Photolens är på väg på kryssningen och sitter säkert och mumsar i sig en räkmacka eller något annat gott. Nu får ni i alla fall stå ut med mig tills hon kommer hem, dvs. på tisdag. Jag har inte så mycket mer att säga än ha en fortsatt fin söndag! Kram Felicia (Photolens gästbloggare).

sv. yes :D

Anonym

ska också på kryssning, men inte än, om 1 vecka :)

Anonym

sv: vsg ! ;D

vad gör dudå?

JAG VILL ABSOLUT INTE LÄGGA MIG I! men...

...varför vill du inte visa ditt ansikte? Det är coolt att inte göra det, det blir liksom anonymt men ändå inte...



Du kan radera kommenatren om den känns stötande elr något liknande!

sv: tack =)

svar:

tack för din fråga! :> <3

svaren kommer upp senare på bloggis, hihi. så det är bara att hålla utkik ^_^~

Ebba

Fin bild!

Anonym

NICE! ;D

Anonym

NICE! ;D

Anonym

NICE! ;D



Det var jag som kommenterade tidigare

// NINA (ingen blogg)

SVAR TILL ANONYM:

Tack. :-)



// PHOTOLENS.blogg.se

Mamma Bea

hoppas du får en fin tisdag :) Kram

Sv; jajamen.. den gick till åland : D över 1 natt bara.

räckte gott och väl tyckte jag :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR