Färgglad glass


Gissa om jag är sugen på något att äta nu. Eftersom jag bara ätit frukost och en hel del glass på jobbet börjar magen nu ropa efter något saltigt! Tror jag ska ta lite att äta nu. Före jag slutar måste jag få tipsa er om en superbra och fin låt! Lyssna på den här (youtube).Kärlek vid första öronkastet (HAHA!). Hejdå, ha en fin kväll. ♥

Saga

va gott dedär såg ut!:)

Elin

Svar: Vem gör inte?:D

Elin

Svar: Haha, precis!

Elin

Det där såg riktigt gott ut :)

Elin

Svar: Antar jag att det var också;D

Vixxie

Sv: Tack :p Den var snyggare före :P

Saga

hehe:)

EMELIE♥

sv; rikgti god var den! :D<3

Jenny

sv: Hahah nej du e ;)

Ååå glass det vill jag oxå ha! ;D

Bettan

visst gör det?

Och det där ser jätte gott ut, mums!

Jennie

det ser riktigt gott ut :)



SV ; ja , exakt !

Elin

Svar: Fast glass är ju för det mesta alltid gott! :D

Maria

Det där ser gott ut!

Maddää

Åh så fin!

nu vart man sugen :(

nej vad kul :D jag går också i friidrott hoppas du vinner :D<3

ENIRA

detär skit bra med mig! gjort idag? <3

Cajsa

Ser riktigt god ut. :)

Saga

jaa:D

sv: jo hade det super kul :D

ser godare ut ;)

SVAR Ja verkligen, yummie :D

åh tack vad glad jag blir :D



din blogg är med jätte härlig!

V I L M A

åh, det ser gott ut! :D

Elin

Svar: Glass slår aldrig fel;D

chris

vilken söt glass haha ;)

ciiz

tack :)! gud så gott de ser ut, shit nu ska ja hämta ngt gott o äta ja med haha

Vsg :) åh vill äta det där just nu :O!

moa

Nu sitter jag och min kompis på landet framför brasan :D

haha alla laddar upp bilder på glass idag jue >< ahh man blir hungrig >u< <3 ,*

Anonym

hhaha nice:D

Fin bild!:)<3

Hehe :) samma här

anonym

dsm!

FELICIA

Så gott de ser ut!



Härligt att höra, min också :)

Hej!

Allt bra med dig? :)



Puss

sv; joo:)

jag tycker att det känns ännu roligare att läsa din blogg nu när jag vet vars du bor:)

Anonym

Xiexie betyder tack ;D anv'nder det orden mest haha. Uttalas schäschä typ xD

Stina

Härlig bild, och låten är grymt bra! =)

andrea

sv: JA! spotify är fucking fantastic

(sv) ja men kanonen tycker jag du ska åka. Den är jätte kul. Man hinner lixom inte tänka i den. Jätte härligt!!!



Mums vilken bild!



Kram

Vixxie

Sv: Hehe Okejj bra då :P

Nathalie

det där ser gott ut!

Cornelia

Hejsan, förlåt om jag stör.

men tänkte bara presentera min växande blogg!

den handlar om mode,foto,musik och såklart mitt liv.



http://Cornelialinnea.blogg.se

Felicia

TACK.

det var rätt storlek o fin men du skulle inte ha behöva köpa något åt mig! <3

Laura :))

Jag är också sugen på något gott just nu!!!! :D Så jävla sugen på glass! :D

J&L

Gud vilka fina bilder du tar!

en sån inspererande blogg, med massor av fint! kram

sv. jag har gjort en egen på en transparent bakgrund. sedan har jag sparat den i psp format och klistrar in den på bilderna :)

sugen jag blev på glass nu :D

svar/

tack så mycket :)

mums=)

Nora

gud va fin bild :D

Yeees ;)

Isabelle

Har utsett en vinnare i veckans blogg. Kolla om det var du som vann! :)

ÅHHHHHHOIUGÅOIHÅOUBGFEPIUB GLASSS ÄR BÄÄST! Såååå gott! I LÖVVE ITT!

moa

den ser jätte god ut! mums....

kolla in min blogg

Emelie

MUMMMS"

ewe ♥

åh jag är alltid sötsugen!! <3

Läs gärna " Fundering! " och säg vad du tycker. Behöver andras åsikter :)

Bettan

he he tack, jag tar det som en komplimang:P

celine

mummsigt :D



sv; jo det är bara bra, vart och badat nått?

Varsågod! :))



Åh va gott det där såg ut

i

Ser gott ut! :D

Är det bara en glass med strössel?

Haha

Anonym

Hej hoppas allt är bra med dig och att du har riktigt fint väder. Du får gärna anmäla dig till veckans blogg hos mig:)



Kramkram

Heddaaaa

SV: Nej, det far jag inte glomma! ;D

MissCM

sv: hehe :D

gud, du får allt att se gott ut! :P du är grym på fotografi!

ebbaho

Jadå och själv?:)

ellen

sånt strössel har jag hemma (a) haha :)

L I N A

Mumsigt! :D

Erika

Det där såg gott ut :D



sv: Gud vad underbart :)

gott med glass!:)

Bella

Vad god glassen såg ut! :D

Viktoria

sv: visst är det fint! mums där!

lina

gott :)

ser gott ut! =)

Leia

Fin bild!

josefin.

hej!

nu har jag en tävling om ett halsband med samarbete med capri collection.

gå in på min blogg och läs mer om tävlingen & var mer än gärna med och tävla.

KRAM!

sv: tack så mycket :)

vad gör du? ♥

så lite, åh vad gott :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR