White coloured butterfly


Klickade snabbt av några bilder av denna fjäril. Visst ser det ut som de har ögon? Det visste jag inte att fjärilar hade. Trodde bara de kände sig fram med sina antenner. Tror ni det är en kålfjäril jag lyckats hitta eller är det någon annan sort? Berätta gärna ifall ni vet. :)

josefin

sv: japp, eller vi har nog gjort de redan :D

josefin

sv: i know, vi kanske köpt dom tilllika :)

yess.

Läckera bilder!



Allt bra med dig idag? =)

Mia

Fina bilder :)

josefin

sv: nåjoo jag mäsrkt, nästa gång du säger de andra så får du DÄNG! ;D

Mia

sv; Varsågod :D

Hanna

Jätte härliga bilder på fjärllen och på headern!!

Jätte fina. Härlig blogg också^^

E m m y

Jätte fina bilder! =)

sv: Hehe najs ;)

allt bra idag? :)

Hanna

sv: Tack!!!

Är allting bra med dig

??

Hanna

sv; allt är bra med mig:)



Vad ska du göra idag?

nelly

sv: jaa visst är det! :)

Frida

Jättefina bilder! :D

Sv: Så bra! Det är toppen med mig :)

du ärs å himla duktig att fotigrafera!

Mia

sv; Det är bra med mig. Hur är det själv? ;D

Mia

sv; Härligt :)

nelly

sv: tack ska du ha! :)

Mia

sv; Då har vi nått gemensamt :P

alva

Jag är en av finalisterna hos www.lillaskrollan.blogg.se. Jag är nummer 4.

Det vore så grymt snällt om du röstade på mig! :D

Förlåt om du inte vill ha såna här kommentarer, det är okej att radera om du vill det.

Men en röst på mig betyder så otroligt mycket!



Kram!

Anonym

Vara hemma och fortsätta joba på mitt rum. Packa lite kanske:)

Hannii

Sv: Vara hemma och fortsätta jobba på mitt rum och packa lite:)

riktigt fin bild :)

MALIN

Vackra bilder<3

Sofia

så fina bilder! (:

Matilda

Fina bilder!

emelie

Hej!

Jätte fin blogg och du fotar jätte härliga bilder! :)

Vad har du för kamera?

Kram :D

Beatrice

Superfin blogg! :-D

SABINA

SV:tack för du röstade :)

jag går in och röstar på din sko med :)

Rebecka

vacker :)

Rebecka

sv : så lite så :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR