What to buy


Detta ska jag försöka köpa inom juli-augusti månad. Har slösat så mycket pengar på en massa kläder den senaste tiden så jag tänkte att jag skulle försöka hålla mig till det jag "får" köpa. Får se hur länge det håller. Tror ni jag lyckas hålla mig ifrån klädrean?

sv: jo dte gör jag :D!

natalie

härligt :D samma här, och bada :D

la till dig ;)

sv: jo ibland är det :)

jag bpr ju 5 mil från visby(centrum)

aww

fint du skriver:)

Åhh,vad kul att du anmälde dig!:)<3

Anonym

jag skulle iallafall inte klara mig! haha xD



Sv: jag med typ! :)

Anonym

ja välldigt, mår du då?:)

Bella

Gud vad härligt.. är det varmt hos dig också? Ska jobba sedan blir det sola och bada för min del också. kram

sv: jo det finns ett par i visby( men det finns en skola hemse och det är 6 kilometer. men efter som att rone lagt ner måste man köra över havdhem. så när jag tar bussen måste jag åka två mil för att komma till skolan :) men efter som jag gått ut nia. måste jag åka till klinte och det är typ 3 mil ;)

aww

kanske för att du gör de :D

Anonym

vad bra!:)

sv. jo att hon är :D

Anonym

haha :D

sara

sv: ingenfara :)

hur är d me dej?

sv: jo ;)

Anonym

mm :)

<3

Anonym

mm :)

<3

SVAR: Ja, jag är nöjd med köpet :)

Den kostade 795:-, för att vara exakt :p

ehmmie

Vilket tycker du är det finaste kändisparet? Kolla på min blogg på 3 olika alternativ och skriv vad du tycker! :)

LINDA

haha ja, exakt! :P

sv: hon tackar nog :D!

aww

gillar din header starkt :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR