Vinnare i fototävlingen


aischa.blogg.se

Bidraget som vann fick endast tre röster fler än de som kom på andra plats. Tre stycken delade andra platsen - emmush.blogg.se, fiiuass.blogg.se och moasfotoblogg.blogg.se. Grattis!

Alicia

vem kom på sista plats?

matilda

SVAR: Tack dsm!

Alicia

Okej!

SV: Lärt mig gitarrackord :)



Hur länge har du fotat? ^^

Det var en fin bild!



Vad gör du?

Alicia

Redan gjort,den var skitsnygg!

Frida

sv: vad bra! :)

Jo det är bara finfint med mig :)

Det skulle betyda mycket för mig om du kunde hjälpa mig att vinna en tävling! Det ärna du behöver göra är att rösta på mina bidrag! RÖSTA HÄR: http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=jxbyEdFjhrQDsOaJQbJpOp1amCtddOlCAC1Cf4mBl3CTEacVzj9E#shoeGallery

Det är ena bidraget sen på sidan när du ahr tryckt på länken så står det "fler skor från denna design" du tryckr du på skon där och röstar på den med!

Hoppas du vill hjälpa mig!

/mee

Ps. om du inte gilalr sånna här kommentarer ber jag om ursäkt!

- bloggen ;)

Frida

sv: Klart jag kan :) Så nu har jag röstat :D

adelina

Nu har jag röstat :)

- hehe , japp :D

Frida

sv: de första som kom upp ^^

Frida

sv: var så lite så :)

- tycker jag med :D

adelina

så lite så :)

följa varandra via bloglovin?

- en del saker är verkligen en fina, men en del tycker jag verklige ninte om ;)

elsa

Svar: Tack så mycket! Lägg gärna till mig på bloglovin'. Kraam! ;}

adelina

sv: det ska jag :D lägg gärna till mig åxå om du vill :)

Anonym

tjena, allt bra med dig i sommarvärmen? :D

amanda'

hejhej :)

hur har man gjort som du har gjort i din meny ?

till ex. att det står foto och under är det som olika ämnen? :)

tacksam för svar.

Isa

oj, det avr helt oväntat att jag skulle vinna. Jätte roligt :D

ida

sv: Varsegod :)

Anonym

sv: jo jag hittade det men det var väldigt komplicerat :p har du fixat ditt själv ?

jag har röstat p en av dina har du röstat på mina?

asiat

vad har du gjort idag då? :)

kramkram!

Josefine

ok, ska kika :)

Anonym

hej :)

jag är med o tävlar hos nelly.com :)

skulle vara väldigt snällt om du ville rösta 5 stjärnor på min sko (A)



http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=iegrRYPPQN8PXQZdInzqUn6bg6nKhKNFnru5G8HUKChfT80ZiwF3#shoeGallery



tack på förhand ! :)<3



(om du inte vill ha sån här reklam är det bara att ta bort den lr nått)

Frida

Vad har du gjort idag då? :)

ASIAT

sv: jag har träffar en vän och varit i Norrtälje :)

vad händer hos dig imorgon då?

kraaaamar!

madeleine

Den bilden var fin, :)

Altl bra?

bra! :D

josefin

Hejsan!

Nu kör jag igång med månadens blogg! Jag skulle tycka det var jätteskoj om du vill vara med.

För att anmäla dig, klickar du bara här; http://photosbyjosefin.blogg.se/?tmp=18201521

Hoppas allt är bra med dig! Kram Josefin

chris

okej :) va en bra bild :)

Anonym

hihihi j:D

Anonym

du har inte lust att hjälpa mig att förklara ? :)

jag skulle verkligen bli jätte glad, jag kan länka dig eller något som tack !

Undrar bara om du har läst din mail! ;)

SVAR; yes :D

Alva

Hej! Nu har jag röstat på din sko! :)

Puzz

/Alva♥

sv: Skönt att höra sötnos :D

Hoppas du haft en bra helg :D

Jasmin

ska kika på din sko :) får se om jag röstar på den :D

Sv: Tack detsamma! :)

Jättefin bild! :)

sv: ja :D

svar/

ja verkligen , sjukt gott med mjukglass! enda glassen jag äter på sommaren typ, kan ju äta alla andra året om typ ;p

Nu är veckans blogg avslutad kika in på min blogg och se vinnaren! :D

Hej!



Idag har jag gjort en ny design!:)

Vad tycker du om den?



Kram

Din röst är räknad!:)

daniellA'

Rösta på mig, nr 9 är du snäll tack! :)

http://blackrivets.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-finalister.html



Ha en bra dag!

Det skulle vara jätte snällt om du kunde rösta på mian bidrag i en sko tävling! RÖSTA HÄR:



sko 1:



http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=jxbyEdFjhrQDsOaJQbJpOp1amCtddOlCAC1Cf4mBl3CTEacVzj9E#shoeGallery



sko 2:



http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=adjkl2AVd4ag8ZKOlCNl3rRTdjw2WXswyPUZGUsiLHCJeNVFPioH#shoeGallery



Tack på förhand! :D

L ♥ V E

ps. la en 5 poäng till dig.. gör gärna det på mina! :D

Anonym

Tack, ställ gärna frågor i frågestunden! :d




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR