Väskor


Adidasväskor, samtliga från Junkyard, 399kr.


PUMAväskor, samtliga från Skoplejset, 449-499kr.

Nu undrar jag, vet ni fler ställen där man kan hitta liknande väskor? Jag gillar den vita Adidasväskan samt den guldfärgade PUMAväskan. Skulle gärna ta emot tips om billiga ställen där dessa hittas. :-)

Förresten, har du lust att lägga en röst här och här? Du är guldvärd om du gör det. ♥

Rösta på mina Nelly skor, kommentera i mitt inlägg, och få en länk i min blogg :)



http://shortys.se/2010/july/rosta-pa-mina-nellyskor.html

felicia

svar: Inte vet jag!?

mk'

Diggar också den vita Adidas-väskan, simpel men snygg :)

Bombis

sv: har röstat 5/5 på båda dina skor nu ;)<3



kram!

gillade den vita adidas väskan mest, men den svarta var också fin!

Bombis

sv: jo, allt är bara bra :) sj?<3

Bombis

sv: lyssnar musik och passar min kanin x) själv? :)<3

Bombis

sv:aha, okej :D ska vi chatta på msn? =P

har inget att göra >.<

adiidas väskorna är grymt snygga, ha en svart. och jag köpte min på stadium. :D



SV: har det varit roligt där dah? :)

Josefine

härligt att höra du :) jotack är finfint med mig med!

sanna

du är utmanad på min blogg! :)

Karin

Åhh så fina!



kram;)

Frida

Allt bra? :)

SV: Varsågod :) Vad har du gjort idag då? ^^

SVAR; okej :) svarar på kommentarer haha

Alicia

Vad roligt =)

okej :D jorå det är super:)

Matilda

Har haft den vita adidas-väskan, men den blev stulen. Köpte den iaf på adidas-butiken i sthlm :)

jag har röstat på båda skorna :)<3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR