Ur arkivet - sommarbilder


Rotade lite i arkivet och bildade ett collage av dessa bilder. Nu kan jag bara känna sommarens doft och höra vågorna slå mot stranden. Se och njut! ♥

alva

sv: så, nu följer jag din blogg :D

Ida

Nej jag vet inte varför :)

Okej,ska duscha!:)<3

Ida

Jadå, sj? :)

FELICIA

Åh, jätte fin blogg! :) Fina bilder också! :)

Vad ska du göra idag ? :)

Ida

Jadå, sj? :)

MOOOLLYS

Hejhej :) hur mås det? :D

sv: Tack! :D

ebbaho

Köpte dem om av en kille på tradera som ångrat sig och jag köpte dom för 500;)

Jo,det är toppen!:)

Själv?:)

Vet inte = )

Ida

Fina bilder du tar :)

sv: tack sötnos :) har röstat på dig nu med. (:

MOOOLLYS

Härligt :) Yes det är fint med mig. Vad gör du idag? :D

Karri♥

Åhh vilket härligt sommarcollage!



kramar^^

ebbaho

Jag vet:)

hejannw

tack :D

hejannw

jaå, själv? :)

ebbaho

Japp!

vsg (:

Felicia

Sv: Tack så mycket! Ja, det har jag. :)

Fin blogg och jättefina bilder!

alva

sv: Haha! Följer du mig på Bloglovin' då också? :D

nicole

sv: Samma här :)



tycks om dagens outfit?

/Shoppaholly

Julia

Okej, jo allt är bra med mig.

hejannw

låter bra :)

Idag händer inte så mycket,själv då?:)<3

angelica

grymt fina bilder! du är ju skitduktig!

Det beror på vilken musikstil du lyssnar på = )

chris

härliga bilder :)

Sofia

Jättefina bilder! (:

sv; så fint!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR