Tagetes / sammetsblomma


Var ute och fotade lite tidigare idag, men gud - att stå ute med kameran i fyrtio grader kan ju inte vara helt normalt. Då menar jag temperaturen, för att fota är fullständigt normalt. However, resultat från fotograferingen får ni en annan dag. Detta är en gammal bild!

Färg eller svartvit?

saandrA

Svar: Så lite så :)



Svart vitt :D

jorå dt är bra, förutom vädret då -.-

själv snygging?::D

isabelL

SV: Vsg!:)



Svart vitt är snyggt! Men jag gillar den i färg mest:)

sandra

Sv: Asså det är bara fint :)

Det ser proffsigt ut :D

isabelle

svar : härligt :)

va gärna med i min veckans blogg tävling :)

Oooh, regnar dt inte hos er? :o

isabelle

sv: Okej :)

Jahaaaaa, har du alltid gjort det? :O

sandra

Asså du tar skit snygga bilder^^

Ja precis, hur kan du svenska? :O hahaha..

sandra

Sv: Haha :)

Jag kan aldrig ta bra bilder :/

stina

jag tycker svart-vit =)



Sv: Det är bara bra!

Jahaaa, så du är hel finsk asså? :D

Coolt:D!

Anonym

okej :)



både färgat,och sv.vit :)<3

Stina

vad ska du göra ikväll då? =)

sandra

Sv: Hur länge har du övat då ? :P

Anonym

Svar: Det har verkligen gett resultat !! :O

)

N

Kika gärna in på min blogg och svara på "Dagens fråga" som jag har idag. Kram!

isabelle

vad ska du hitta på imorgon då? :)

Mia

svart-vitt tycker jag :)

händer ikväll? kram

emma

Hej! sjukt fin blogg..allt bra med dig eller? :)

Isav

WOW, vart är det så varmt??? fina bilder :)

MEvie♥

inte mke skulle jag tro, blir nog att njyuta av sommarlovet och photoshop^^ :D

Elin

mycket fin blogg! vackra bilder! du har en superblogg!

Elina

Färg tror jag! :D

Görs imorgon?

så lite så :)

Balida

sv: Samma här :D



Rösta jättegärna på min blogg som är nr 3 här:

http://nicolesjostrom.blogg.se/2010/july/finalistena-i-dressroom.html#comment



Skriv att du röstat på min blogg så länkar jag till dig :)

aNASTASIA

Hej!

var med och tävla på min blogg om att bli veckans blogg och få en reklambild med länk i min sidebar i en vecka samt ett litet inlägg med beskrivning om din blogg.

länken är:

http://anastasiaas.weebly.com/1/post/2010/07/veckans-blogg.html

anastasia

Matilda

svartvitt :)

FILIPPA.

Svartvit var fint :)

skulle betyda jätte mycket ifall du ville rösta på min bild genom att klicka på denna länk: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7591

vill du inte ha reklam ber jag om ursäkt :)

clara

båda är snygga! :D



sv; VA BOR DU I FINLAND? :o. haha, borde du inte ha en finsk blogg då? :P..

låter mysigt :)

josefine

gillar bilden längst upp :)



Gillar du webcameror?

Kolla in min snyggingbilder ;)

sv: okidoki, jag ser på OTH ;)

chris

va seriöst? är det 40 garder oss dig? :P

väldigt fina bilder :)

har du nån gång varit i turkiet?

SV: Ja, visst har dom :)



Fin bild ^^

Linnea

Sv;Joo=)

nicole

sv: fint här med :)



vad har du för dig då?

/Shoppaholly

Kika gärna in och säg vad du tycker om smakprovet.

Hoppas du har haft en bra dag!

Louise

Svartvit! :)

MALIN

Tycker båda var lika snygga:D!

Elina

jättefin blogg :d både färg och svart/vit är fint :) beror på motivet

Anonym

sv: ja det står :)

gillar den svartvita :)

Elin

Färg :)

ijjkjk

Släng ner några vackra ord här.

Kommentaren godkäns före den publiceras!



Din IP-adress syns alltid, du är alltså aldrig anonym!

färg :)

Frida

sv: jag tkr den svartvita var lite coolare. ;)

Men båda var jättefina :D

båda är fina =)

Sara

Fin blogg du har :-)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR