Sommar, sol och outfit


Linne Weekday / Shorts ONLY (Avklippta jeans) / Skor H&M / Armband GinaTricot

Idag blir det en hemmadag i solen och på kvällen spenderar jag tiden på sportplanen. Nu ska jag bara fota lite med mitt älskade 50mm objektiv och sedan äta något. Men först av allt - läsa mina favoritbloggar och besvara kommentarer. Just det, friidrotts-EM blir det också! Ciao. ♥

Frida

sv: vsg :)

Allt bra? :)

clara

sv; vad skönt! det är bara bra här med :D



ser ut som om du har det fint väder?

Anonym

snygg outfit! :)



sv; så bra! bara bra med mig.

maja.

snygg outfit! :)



sv; så bra! bara bra med mig tack.

MAJA.

sv; :)

är det sol hos dig sa du?

ronja

fint!

Amanda

fin outfit :)

Allt bra hehe ? x)

Amanda!

okej :D med mig är det bra!

ha en bra dag.

Frida

sv: så bra! :D

Jo det är jättebra med mig med :)

ronja

sv: kul :)

Sv: haha, okej ;)

Äre bra väder där du bor? ♥

maja.

sv; jaha, okej. du hade iallafall sol förut. (;

Frida

sv: japp! :)

maja.

sv; nej, inte än iallafall. ;)

nu är det bara mulet.

Evi

Åh. Så finfint. MEn med lite mer skugga (mindre motljus) så tror jag att bilderna skulle kunnat bli ännu finare ! Hur som helst väldigt fina bilder tjejen! (:

nonz

fin blogg :)

alice

fin outfit :)

clara

sv; haha! klaga inte, här blåser det och regnar. inte alls kul väder.. :(

Amanda

okej haha :D

Frida

sv: haha japp ;D

MAJA.

sv; yes. :)



vad görs?

marcus

Sv; Jag mår toppen =) vad gör du?

MALIN

fin outfit!

låter mysigt du :)

jag ska nog dra en film :D

fint :)

Anonym

Snyggt=)!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR