Orange och grön


Tog med mig kameran ut idag. Men gud, efter två minuter var jag helsvettig av värmen - men denna bild klickade jag av i alla fall. Gillar effekten, med tanke på att det ändå är standardobjektivet 18-55mm jag fotar med. :-)  Vill ni se mer naturbilder?

sara

sv: okej !

så fin bild du har tagit där!

Sofia

sv: vad bra! :)



fin bild! jag kikar gärna på fler bilder, tycker alltid att det är roligt att se på andras bilder! :)

Bella

åhh vilken underbar bild :) sommar, den här sommaren har varit underbart väder ju :D

hihi :D

Anonym

Nepp gullholmen :)

Okej,jag slappar!:)<3

Natta

Hurudan kamera har du?? ;D

Är på jakt efter en ny en.. :P

Anonym

ååh så fint :D

sv. COOLT :D

Anonym

inget att tacka för gumman :D

sv; jaa =)

Monika

Fin blogg! Hur är det annars da :)?

Fin bild!:)<3

Anonym

har du några filmtips? :D

sv. ja men typ :D när flyttade du dit då?

sv; hur äre? :)

tjusig bild :D

Anonym

älskar den :D

sv; härligt :) jo de bra

Tack så mycket :D

Vsg!:)<3

sv. oj, men du pratar svenska?:)

Anonym

gör du då :D

SVAR; AHAHAHA verkligen!

Anonym

pratar med min älskling

sv. okej :)

SVAR; jaa verkligen :o tkr oxå de

ssara

sv: :d

va ska du göra imorn då? :)

Anonym

Hoppas du får en fin kväll!=)

:)

Anonym

jaa verkligen :D

Anonym

Vad händer hos dig?

Här är det tacos på gång!

Anonym

händer i veckan :D

o fin bild :d klart jag vill se med naturbilder!

SVAR; hihi yes

Anonym

sv; okej :)

Allt bra?

Anonym

min pojkvän kommer hem på torsdag :D

ssara

sv: ingen aning :o

SVAR; va göru? :)

Sofia

fin bild! (:

fint foto =) allt bra?



kram

sv: allt bra? :)

felicia

svar: kan tänka mig

SV: ja :D va bra, men jag orkar inte just nu, ska ju göra nya :D och lite bättre men jag medelar dig på bloggen när jag är klar och då skickar jag till dig :D btw fin bild.

Du gick vidare i fototävlingen! :)

så få folk att rösta på dig så du vinner :D



kram cattis !

Daria

svar: Ja, det tycker jag med, frågan är bara om den är bra också, hehe. =)

selma

sv; jaha okej!! där brukar jag vaar ibland!

Laura :))

Fett snygg bild! Jaa fortsätt med natur bilder! :D

Madeleine

sv: Tack så mycket, :))

EMELIE♥

fin bild! älskar naturbilder så ofc ska du visa mer!



ja men visst ser den god ut! :D

Hej (:

vill du vara med i min fototävling? Klicka här: http://kabelradio.blogg.se/2010/july/tavling-sommar.html#comment

Lycka till!

härligt att höra du :)

med mig är allt super ändå!

Vad har du gjort ikväll då? :)

fin bild!:)

fin bild :)

Anonym

förlåt att jag frågar, men vart är min länkning i menyn ? :(

aww

super vacker bild.

Louise

Vilken fiin bild! :D

Ja absolut, älskar naturbilder! :D <3

Anonym

Godmorgon sovit gotT? :D

selma

sv; vart i finland bor du?

Anonym

helt underbart D:

selma

sv; vilken stad?

Tjenare!

Just nu har jag en tävling där man kan vinna ett jätte fint armband snälla var med!



http://haannaac.blogg.se/2010/july/utlottning-i-samarbete-med-marmalaidse.html#comment



kramar :)

Frida

Jättefin bild! :)

Fin bild :D

Jättefin bild! :)

Anonym

Så fin bild! Härliga färger. :)

Så fin bild! Härliga färger. :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR