New order


{T-shirt Weekday - Shorts H&M - Armband Pieces/Åhléns}

Hej på er! Detta är hur jag ser ut idag. Kommer ha fullt upp hela dagen, ska nämligen baka namnsdagstårta då vi får gäster på besök lite senare. Ska försöka sola lite också! Nu ska jag då söka upp ett bra och somrigt recept som jag kan sätta igång att baka. Vi hörs lite senare! Kram. ♥

Okej,vad händer idag då?:)<3

Erika

Sv: Mina föräldrar gillar att besöka storstäder. Jag har dock endast varit på en enda solsemester i mitt liv...

Erika

Sv: Tack för att du röstade! Jag håller med! Den är extremful! Ha det bra! :D



Fin outfit förresten! :D

Erika

Sv: Varsågod! Allt bra med dig idag? :D

Erika

Sv: Jo tack, med mig är det bara bra. Jag råkade dock spendera lite väl mycket tid nere på stranden igår och ser idag ut som en röd kräfta. Inte vackert! :S

poppy

Hej! Gillar du att läsa om sex? Då måste du kolla in min blogg! DEn är inte pervers utan vi skriver om våra egna upplevelser och tips! Hope U like it! :D

okej,härligt!:)<3

MALIN

Kul med bakning:)

Matilda

Fin outfit!

fin design :)

Ida

Jag röstade, kan du rösta på min? :)



Yes = )

haha okej hade du kul där då :D?

chris

ja lägger ju in bilder där ifrån sen som du får kika på :)

nicole

sv: Vi kan rösta på varandras skor?



/Shoppaholly

Bella

händer ikväll då? :D

svar; Tack för tipset sötnos! :)

FIN DESIGN !!!!!!!!!!

SVAR; så lite så:)

clara

hoppas tårtan blir god! ;)



sv; :)

daniellA'

Gissa vem det är på bilden i mitt senaste inlägg (a)

Stina

Hur mår du då? =)

Filippa

:D

Finfina kläder! :D

alva

Gullig design!

Nikitia

sv. shoppa och bada (:

SIEL

ofcofc! :D

Svar: Jaa! (:

amanda'

sv: jag har fixat det nu förutom att jag har olik textstil på katergorier som inlägg och akriv :o

Anonym

Allt bra?

E m m y

SV: tack, för att jag fick vara med! :)

Lovisa :)

lycka till :)

JOhanna

Hej nu kan du kolla in vem vinnaren i min tävling blev! Gå in och kolla! :D

JOHANNA

snyggt! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR