My weekend


Gårdagen började med en tågresa, 2 timmar. Sedan fortsatte det med shopping hela dagen. På kvällen åkte vi iväg på en minikryssning. Vädret var verkligen ideal, det var varken varmt eller kallt. Kring 17 grader. Maten som serverades var utsökt (ceasarsallad, grillbiff och bärtårta med glass) och utsikten var vacker. En toppenhelg med andra ord för min del. :-) Och nu är jag återigen hemma.

lollo

sv:japp dudå?:D

sv: just nu, nej. sj?

gABRIELLA

Hejsan!

Undrar bara vad ditt typsnitt på din rubrik heter och den där det står kommentarer?

P.s din blogg äger!

sv: yes :)

sv: har precis sagt upp kontakten med en före detta vän. sj?

josefine

:) hehe. vad gör du då?

sv: niice :)

josefine

jodå, samma här :D

sv: hehe :)

Svar: tack så mycket :D

sv; Tack & detsamma!

Hur är det med dig då? <3

SIEL

åh tack, vad söt du är..

Emma

sv: Tack detsamma!:)

Den där tårtbiten såg ju smarrig ut! ^^

Hugs

MEvie♥

åååh tack så jätte mke, blir jätte glad :)

händer iddag?=)

nicole

sv: samma här :)



vilken är din favorit smoothie?

/Shoppaholly

Anonym

sv: tack :)

fina bilder !

gabriella

svar: jag kollar in den dagligen ;)

gabriella

jag kollar in den dagligen ;)

balida

Allt bra söt? :)



Kram!

gabriella

Jag länkar din blogg :)

Länkar du min då ?

sv; Med mig är det bra! :)

Vilka söta svanar! Och vad maten såg god ut! :)

rebecca

Är det nån av eran båt där uppe på bilden?:)^^




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR