Musiktips


Alla bilder är klickbara och är en länk till Youtube. Det vill säga, musikvideon. Skriv gärna vilket låt du gillar bäst här i inlägget. :-)

Stina

Shakiras Waka Waka är helt klart bäst tycker jag! =)

Jo,det är bra låtar!:)<3

stina

Vilken låt tycker du är bäst? =)

Jag gillar dom flesta låtarna men typ satelite med Lena!:)

me love waka waka :d

Joel

fin blogg :)

T E R R E

SV; haha :-) yes now I'm back :-) <3

Joel

Sv; Så lite så, och tack själv :)

Julia

Hur har du gjort mouseovern? :D<3

Japp!:)<3

julia

Aa precis :D

sv: tack tack :D

det värmer <3

Gör du?:)<3

Felicia

om man e sådä happppyyyyyy så shakira - waka waka, om man e sugen på lite lamare låtar, så rihanna ft. eminen - love the way you lie :-D

hejannw

gillar dom :D

sv: jo :)

tack!

amanda'

sv: okej :)

jag har precis duschat.

Aa, i den stilen och massa andra stilar lyssnar jag på såna låtar = ) Lyssna på Lazee ft. Apollo - Calling out = )

Angelica

Två tävlingar i bloggen :-) Vinn Namn Nappar & Vinn en Body Splash. Finns även rabatter att ta del av. Kika in!

Ida

Jag har typ en konstig musiksmak, nästan ingen pop.

Men isåfall slipknot- snuff. Den är lugn :)

sv. jo ;)

hejannw

vad gör du? ;)

nicole

sv: Tackar :)



vad har du för dig nu då?

/Shoppaholly

Anonym

sv: ja :)

händer ikväll?

Stina

Sv: Den är riktigt bra!

Hur mår du idag annars då? =)

Anonym

sv: okej, samma här fast på resturang :)

Ida

Vilken av låtarna gillar du bäst här uppe då? :)

rebecca

Gillar skarpt waka waka och break your heart :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR