Min helg i Göteborg

Hej på er! Nu är jag hemma igen och jag tänkte börja med att berätta hur jag haft det och vad jag gjort!
Fredag: startade 6-tiden hemifrån mot flygfältet. Landade på Landvetter vid 10-tiden. Checkade in på vårt hotell, åt och begav oss iväg mot Ullevi. Tävlade i 1500m hinder.
Lördag: Tidig väckning, iväg mot Ullevi. Tävlade i 1500m. Åt god pasta på kvällen! :-)
Söndag: Åt frukost, tävlade i 800m sent på kvällen. Blev Liseberg efter det, kom därifrån vid stängningsdags (kl 22). Utforskade Avenyn och åt Toast Skagen (lovelovelove!). ♥
Måndag: Shoppingdag! Gick genom Avenyn till Nordstan och shoppingkvarteret där omkring. Shoppade allt för mycket, as always. Åkte mot Landvetter vid 14-tiden. Hemma igen kl 23. 

Det var min helg i korthet. Har haft det superbra i Göteborgsvärmen. Nu ska jag städa min garderob och ta bort mitt nagellack. Ehehe, ha det bäst!

A N N A

SV: Härligt :) händer hos dig dÅ?

Anonym

vad händer hos dig idag?:) kram!

Eleena

sv; Allt bra idag då? :)

Eleena

sv; Okej :)

jodå bara brta ;D

natta

härligt att du vill vara med, din röst är räknad!

Nu är det bara att hålla utkik för ikväll lägs vinnaren ut i bloggen.

Hur var helgen?

A N N A

SV: Samma här :)

lisa

händer idag då? :) <3

SVAR Härligt o höra=) Jag ska till göteborg på torsdag till fredag, lääääängtar haha.

sv. joodå :) häftig bild!

lisa

hhihi, ska åxå jobba faktiskt ;) fast sommarjobba dåra..

SVAR UNDERBART :D

SANNA

Hej! :)

Vad händer hos dej? :)



kram.

elin

hej!:)

vad händer hos dig idag?:)

neda

sv; fixat vadå :) ?

A N N A

SV: :) Vad har ni för väder hos dig dÅ?

S A N N E

jättefin blogg du har (:

rebecka

sv; varsågod :D

ewe ♥

haha vad kul! :)

hur är det med dig nu då efter resan? :)

Karin

Det låter som du har haft en toppen helg!



kramar^^




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR