Looken idag


T-shirt Weekday / Shorts H&M / Halsband Lindex

Detta är jag idag. Till skillnad från igår då det var under tjugo grader är det nu kraftigt över det. Igår gick jag omkring i leggings och idag minishorts, varierande väder vi har här i Norden! Nu ska jag i alla fall ut en stund och se om jag klickar av några fina sommarbilder. I'm out!

Vill ni se dagens outfit oftare?

vilken fin blogg du har! :D



Vill du vara med och tävla i veckans blogg hos mig?

Vinnaren får en ruta i min meny med en länk till bloggen, en bild + en liten beskrivning av bloggen. Rutan kommer synas där i en vecka :)



Kommentera mitt senaste inlägg om du vill vara med! :)

E m m y

jo :D

sv: YesYes ;)

vad haru för dig då? :)

Ebba

Söt outfit!



Hej hej, ja allt är bra, själv då?

Fan va cool bild, ja de vill vi ! :)



SVAR Skönt att höra. Jotack, allt bra här med :) Vad har du gjort iag då??

MARIA

sv: tack så mycket, din med :)

nelly

sv: så lite så :)

okej, så härligt o höra! :D

SVAR Skönt att ta det lungt :) Nej, min bror fyller år så vi har firat honom, och sen har jag mest tagit det lungt. Ha en fortsatt fin dag. Kram

idah

Snygg outfit, skulle dock kännas lite kallt för mig som går runt och fryser ute nu :( Skitväder!

hej<3

nu har jag varit borta i nästan 4 veckor men är tillbaka nu och svarar på kommentarer,bloggar och så <3



hoppas du mår bra kram!



allt bra med dig? :)

Tanja

tack så mycket! :D

Svar: Det förstod jag nästan :)

tack vad gullig du är<3



görs? kram

Thankyou :) <3

josefine

det tycker jag med, hehe:D

Tanja

din är också fin!

Linnea

Nikon d3000=)

Florina

sv; hejhej ;)

jadå allt e toppen :D sj?

dsm, kram <3

Dilaan D

Jättefin blogg :) allt bra?



ps; alltid roligt att se outfits ;)

julia

Yes, fint halsband! :D<3

louise

snygg outfit, shortsen satt jättebra!

Florina

sv; gött! ;)

Dilaan D

SV; det är bara bra (:

josefine

yes

KLART VI VILL!

snyggt! :)

hannah

kul att du vill vara med! :)

isabelle

svar: hallå sötis :) Jo allt är bra med mig! Hur är det med dig då? Kramis

mirella

sv: jo, just den! inte så bra ):

nicole

sv: kanske ska prova den då:)



haft en fin dag?

/Shoppaholly

julia

Varsågod! :D

Ellen

bara bra :)

själv?



Har du bloglovin? :D

okej, svarar på kommentarer :)<3

isabell

SV: Allt är superbra idag!:D Hur är det med dig då?:)

Kram

SANDRA

Skit snygga kläder :)

isabell

SV: Men vad härligt!:D



Vad snyggt halsband

hannah

hihi det va helt galet gott! synd att man inte kan dela med sig över datan! ^^

Ellen

Ska vi följa varandra då? :)

hannah

://

idah

Fuskigt ;O

senada

snygg blogg :)



Kram.

snyggt:)

nath

fin outfit =)

Anonym

nej




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR