Linnen GinaTricot 129kr


Snygga linnen jag tänkte tipsa er om. GinaTricot har fått in dessa och dessutom finns det fina toppar med liknande eller motsvarande bilder. Snyggt med tryck, eller vad tycker ni? Jag skulle inte tacka nej till någon av dessa enkla baslinnen.

SVAR; yes :)

EBBAHO

Kan förstå det!:)

alva

sv: Japp, lägger du till mig, så lägger jag till dig :D

Ida

Okej, vilka fina linnen :) Vad jobbar du med?

det gula linnet var hur snyggt som helst!

blev kär i sista, (muffins linnet) hihi :D fiiint

Har varit på Heron City och käkat.

Händer i morrn ? = P

Lovisa :)

sv: varsegod :)

Gör du?:)<3

MALIN

Skulle gärna vilja ha den till höger:)

chris

det svarta lr det de står beach på skulle jag nog köpa :P

amanda'

sv: ja :)

vad gör du då?

Julia e

Allt bra? :)<3

Åh det sista linnet var jätte sött :)

nicole

sv: ja visst :)

händer idag?



var gärna med i min nya tävling

/Shoppaholly

daniellA'

Hahaha ;)



Allt bra med dig da? :D

madeleine

Det är bra, bara lite ont i foten, :)

händer idag?

Anonym

hej, skulle vara super snällt om du röstade på min sko på nelly.com. Man akn rösta en gång per dag!



Länken: http://nelly.com/designyourshoe/?obj=b64Ivnq654AuvZR8yluHM3ly1iop4TSUMKa6xE1p8yZtOpoAQYFa

så snygga :D



SV: har röstat :)

läckra :)

sv; jag vart hos en kompis :)

ebbaho

Japp:)

sv; snygga :)

Jättesnygga allihop! :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR