Hello Gothenburg!

Bilderna sökta via Google!
Landar på Landvetter imorgon på morgonen. Dagens fortsätter med tävlingar på Ullevi, likaså lördag och söndag. Då det blir tid över går vi till Liseberg, härligt! 

Vädret verkar bli rätt okej de första dagarna. Hoppas söndagens och måndagens prognos hinner ändra lite ännu. Skulle sitta fint med samma väder som förra året, 34 plusgrader. Hoppas!

Vi hörs då jag kommer hem igen, antagligen tisdag. Men följ min TWITTER, den uppdateras under tiden jag är i Göteborg! Trevlig helg och ha så kul. ♥


Vad fin header du har! :)

http://rrebeccanerman.blogg.se

sv; härligt :)

okey, vart den bra? :D

Frida

Vad roligt att åka till Göteborg :)

sv; okey så bra :D har hämtat böckerna nu och nu kommer problemet: vilken ska jag läsa först?! hahaha :)

Heh:)



SHIIIT VILL OCKSÅ TILL GÖTTEBOORG!<3

Anonym

diggar din bloggdesign :)

Frida

sv: japp, jag ska oxå dit snart. :) Jag ska dit den 6 Juli :D

SVAR: Haha jaa ofc :) Jag hoppar ner i din resväska<3

sv; ja precis haha. men ja, de blir nog de ;D

Frida

sv: japp! :D

cicce

sv: ja, ja har bloglovin, så dig kan ja följa ^^

Frida

sv: haha aa, det är verkligen gott! ;D

Millaaa

sv; heh, jätte härlig bild i headern! :D

Eleena

sv; inte mkt, sjdå? :)

Tilda

Haha :D Vad gör du då? :)

Millaaa

sv; så lite så :) vad händer idag då? :)

Millaaa

sv; okej, jag är med kompis nu ;)

frida

härligt! :)



vilka coola bilder:D

lisa

sv: nej det har jag faktiskt inte ;o har du? :)

sv. hihi :)

händer idag?

frida

då ska google ha cred!;)

Jag längtar så!!:)<3

Hoppas bara jag blir frisk nog så jag orkar!:)<3

Tilda

Samma och läser bloggar :)



Ska vi följa på bloglovin? :o

lisa

okej, var den bra? :) <3

sv. okej, ska också packa. sen fota min syster :)

Tilda

Nu har jag lagt till dig, nu får du lägga till mig :)

sophie

vill du va med i veckans blogg, gå då in på denna länken och gå med. Vad väntar du på bara klicka in vettja :) http://repoc.blogg.se/2010/june/veckans-blogg.html#comment lycka till :)

sv; joo, jag åt nyss en:)

Okej,i vilka grenar är du med i?:)

frida

nice:D



haha:)

eleena

sv; hih okej ;)

lisa

sv: kanske jag måste se den då! ;)

Frida

sv: haha ;D

sv. jag ska till min pappa :D

Millaaa

sv; japp :)

SVAR Jaha, vart ska du då? :)

ewe ♥

hoppas du har roligt här i gbg!

På lördag kommer det bli superfint väder!

lycka till :)

nelly

ha så roligt i GBG! :D

Anonym

sv: okej visst var den bra? ;

E M M A

sv: Så bra, jo jag mår bra :)

vad gör du då? :P

Karin

Gud så roligt!



kramar^^

Louise

Åh vad kul! :D

Har aldrig vart på liseberg! :(

Sv: Hej! Det är bra tack, själv då? :-)



Vad kul med gbg!

Alicia

Fin blogg =)

sv; ja det ahr jag, tack! Det har du med och den är superfin :D

HEJ! =) ta en titt på min nystarta blogg?



P.S - vilken fin blogg!♥

j u l i a

sv. ja dem åste du ;D

clara

hoppas du får en bra dag!:)

julia

SVAR det är bara bra :)

Stina

Hoppas att du har det jättehärligt! =)

aww

hur äre idag ?

Anonym

fin blogg! :)

josefine

välkommen att kika in i min blogg :)

nelly

sv: åh taaack! :D

Sofia

sv: mm :)



åh vad roligt, hoppas ni får det bra! :D

Hoppas du får det bra, Göteborg är Sveriges härligaste stad (enligt mig) ;) Kram.

neda

Hej hur gör man en bildandress där det tillex. står jag gör gratis designer klicka här för mer info.



Tacksam för svar =)

Hoppas du får det trevligt:)

Hej! fin blogg! :)

Härligt :D Det är bra med mig också. Jag har ny design, vad tycker du?! :D

Vixxie

Sv: Tack :D

A N N A

Förlåt för sent svar,



SV: :) Allt bra med dig dÅ?

Hoppas du haft en bra dag! :)

ebbaho

Vad gör du då?:)

Erika

Heej tack för att du tyckte om min blogg. Bli gärna penumenant på min blogg jag prenumenerar på din :)



Du är picasa ett program somm man kan ladda hem.? Svara gärna !

KRAM

Bettan

Ikväll ska jag ta det lungt och titta på tv:P

Vad ska du göra ikväll då??

förlåt för sent svar hörru ..

SVAR: tack :D

alltbra? :)

chris

vad ska du tävla i ? :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR