Grillmat


Grillad majs, nypotatis, bacon, korv och sallad.

Några dagar sedan jag åt detta, fast jag egentligen inte alls gillar korv åt jag det ändå. Men majs är supergott, jag älskar det! ♥ Skulle verkligen vara gott med det nu. Ska snart iväg på träningen men före det ska jag finslipa lite på designen och besvara kommentarer. Ha det gött!

clara

sv; vad bra!

jag måste fråga.. har du photoshop? och i så fall vart har du laddat ner den? eller du kanske har köpt den.. har iallafall panik eftersom att min provtid går ut idag.. :(

alva

Sv: Varsågod :D

Heey (: ursäkta om jag stör, men jag är med och tävlar på nelly.com och det skulle vara jätte gulligt av dig om du kunde göra mig den jätte stora tjänsten och rösta. det skulle betyda jätte mycket för mig!

här hittar du mitt bidrag: http://nelly.com/designyourshoe/?obj=igyUxwW44AmxXCu2pSPyL20Lx0UypNqLrcfcO3TG144L6mAi5PWD#shoeGallery

man röstar på stjärnorna under bilden, tryck på 5 stjärnor så är du färdig!

förlåt om du redan fått dethär, men jag ska göra mitt bästa för att vinna denhär tävlingen.

tack på förhand. <3

alva

Sv:Tack! Jag gillar den också :D

Ida

Tack :)

clara

sv; jaha okej! :)

Vad gör du då? :)

Stina

Sv: jodå, jag mår bra!

Grillat som är så gott! =)

; )

Gjort idag ? =)

Madeleine

Åh, vad gott! :)



allt bra?

nicole

sv; vad var det vi pratade om? ^^



/Shoppaholly

Svar: Ja de är så goa :)

Anonym

jor ådet ä brA:d

JOhanna

mm va gott ;)

sv: allt bra ideag? :)

sv; :)

vad ska du göra ikväll? :)

Ida

<3 :)

Johanna

sv: ja vem gör inte det ;)

alva

Sv: Ah, jag har Bloglovin' :D

alva

sv: Japp, vadå då? :D

chris

ååh sån där majskorv, fan nu måste ja grilla det i helgen ^^

alva

sv: okej, följa varann? :D

Petra

usch va gott det såg ut!! :)

Ida

varit ute med marsvinen och cyklat lite, sj? :)

sv; Tack! :D



Mmmm. ser gott ut!

åh vad gott!

nicole

sv: okej :)



vad tycker du om bikboks baseballjacka?

/Shoppaholly

Bella

Otroligt vad gott det såg ut!

EBBAHO

Såg mumsigt ut!:)

gott :D

Matilda

Ser supergott ut!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR