Gårdagen i bilder

Såhär vackert var stället vi besökte. Soligt och varmt!


Några lurviga ankungar på strandpromenaden. Fick inte så många lyckade bilder på dem, men detta är en okej bild.


Slutligen dessa. Överst på kyrkan och en hamnvy. Nedan en närbild på ett blad och bokeh-effekt i bakgrunden från den speglande solen i havet.

Förutom detta åt jag två gånger glass. Ena gången åt jag apelsinkinuski och choklad, andra lakrits. Ångrar mig så att jag inte tog bilder på dessa glassportioner, eller på den underbara jordgubbstårtan jag åt! Nu ska jag äta lite och sedan fortsätta stekningen i solen. Har redan varit på stranden tre timmar idag! :-)


Safi

vem tror du vinner VM?

Bella

Härliga bilder .D

Fredrika

Tack så mycket, detsamma! Härliga bilder :)

nayomi

Sv: tack så hemskt mycket ^^ fina bilder

C A J S A

sv; tack :)

saknar header just nu då men men ..

din är oxå väldigt fin ! kram :)

matilda

Tack :D

C A J S A

sv; aa det gör jag :)

gör du ?

C A J S A

sv; självklart :D ¨

vilka håller du på ? :)

Leia ♥

Härligt! :)



Jättefina bilder!!

Bella

vad händer idag då? :D

matilda

Haha jag ska till Helsingfors Espoo! ;)

matilda

Jag ska göra olika saker, ta det lugnt och sånt ;)! Ska du göra något då ^^?

C A J S A

sv; okej :)

matilda

haha okay!^^ Hur äre?^^

Bella

Åh vad är de för fotboll? jag ska fira min syster. Hon fyller år :D

matilda

bra, förkyld bara! :/

nicole

sv: Yes lagom ofta :) dudå?



/Shoppaholly

matilda

taaaaaaaaack :D

Hejsan, snygg blogg :-D

C A J S A

händer idag då ? :)

himla fiint:)

Sofia

Svar: Okej, så kul! (:




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR