French manicure


Hur du gör fransk manikyr: Måla basfärgen på naglarna, låt torka. Måla Det vita överst på naglarna, låt torka. Måla slutligen med ett genomskinligt lack på naglarna. Enkelt och kan bli riktigt fint. Rekommenderas på längre naglar, inte på mina stumpar. :-)

Köpte franska manikyren igår, från H&M för 50-lappen!

Frida

sv: ja, jag med! :D

Men jag tror att jag har hört att det ska bli två filmer av sista, eller? Jag kan ha hört fel :]

SVAR: GÖR DU?! Åh vad kul. ♥ Läser din varje dag också! ska lägga till dig bland mina länkar om du inte är där, w8.

Vixxie

Sv: Okej så bra :D Jotack lite segt bara :P

Vad snyggt det blev!!:)<3

Frida

sv: ja jag med! ;D

Okej, jag har ju läst böckerna så jag vet ju vad som kommer att hända i sista. Men längtar ändå VÄLDIGT mycket tills den kommer ut! :D

Jag försöker bli kvit min förkyldning,dd?:)

Frida

sv: japp! :)

clara

nej, jag älskade den<3

okej,jag kommer inte föräns på lördag!;)

Frida

sv: nae, inte jag heller! ;)

Tilda

Gud, jag vill också ha fina naglar :)

Amalia

Sv: tack dsm :)

Bloglovin?

Vad händer idag ?

kram

sv. tacktack :D

clara

man kan inte annat:)

SVAR: Hihi visst :) ÄÄÄÄSLAKR fransk manikyyr!<3<3

man kanske borde pröva de :D

mILLAAA

sv; tack så mycket :D

Tilda

Jag har bara "stumpar" :(

Amalia

Sv: sitter och läser bloggar sen ska jag börja packa inför min stockholmsresa på måndag :)

SVAR: :D Är det dina naglar på bilden? <3

Du lyckas jättebra med "målningen". För mig går det bara åt helvette! ;)

sv; japp :D

vad hittar du på idag? :)

Hej! :) allt bra?

aww

fint de blev :D

Snyggt!

Tilda

Vad menar du? :s

Tilda

Men det blir ju inte lika fint ;)

cicce

gillar dina bilder starkt (y)

verkar som att du och din canon har talang ! ^^

Tilda

Jag fattar ingenting :s

Tilda

Jag vet inte :s hahahahaha

Louise

DEt blev ju fint! :)

SV; EN FRÅGA BARA .

VAD TYCKER DU OM MIN .?

JAG ÄR TVUNGEN ATT FRÅGA, HAR NYSS GJORT OM DEN .

julia.

det är verkligen fint med fransk manikyr! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR