Flower summer

Den här bilden är tagen för ett tag sedan, men jag gillar den ändå. Fokusen är ju bra i alla fall, enligt min åsikt. Tycker alltid att bilder som är tagna på längden är för stora att lägga upp, så jag lägger oftast två likadana vid sidan om varandra. Denna blev ju lite speciell i alla fall. ;> Hoppas ni har en fin dag. Jag ska hoppas på att åskan inte når oss idag. Kramar!

Anonym

Ha dom lova åska hit? ;o

Anonym

:D

Bettan

nej inte 6min från åbo 6mil från åbo:P

Men nej det var inte så stort där.

härligt att höra =) jadå de är bara bra vad gör dudå?



kram

chris

vi hade massa åska och regn igår :(

madeleine

sv: Tack! :)



allt bra med dig då?

kram!

sv: man kan inte stå så nära när man tar kort :(

Anonym

sv: okej, såg den nu! tack! <3

sv: tack så mycket!:)

SVAR; nice :) äter frukost haha

sv. man måste såt en bit bortför att ta bprt ;)

sv: jo ;)

sv. visst är det :)

SVAR; jaa , händer idag? :)

SVAR; vad tränar du? :) ska nog bara ta det lugnt hemma

Sofia

sv: :)



allt bra med dig?

SVAR; jaha okej, va kul :)

SVAR; jag har dansat, men pappa glömde betala räkningen så jag ska börja nu igen efter sommaren :)

SV: tackar för att du ville hjälpa mig, men jag behöver inte hjälpen :P för jag blev så irriterad på att jag inte kunde fixa det så hittade en liknande kod på google och fixade det :D men tack för att du försökte att hjälpa mig ialla fall :D kram

aww

super fin bild:)

Sofia

sv: vad härligt! bara bra med mig med :)



superfin bild, :)

SVAR; street, men nu vill jag börja ragga :D

Louise

Jag tycker också att en bild på längden blir för stort att lägga in, men har lagt in det ändå. Har aldrig tänkt att man kan göra så där som du gör :P

fin bild :)

ida

så himla fin header!:)

sandra

åh vad fina de var!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR