Finalister, fototävling

1. emmush.blogg.se - "En blomma i gräset"


2. erikastankar.blogg.se - "Sommarens första tecken!"

3. sofiialovefoto.blogg.se - "En fin blomma i det gröna gräset"

4. fiiuass.blogg.se - "En humla på blomman"

5. wilmandersson.blogg.se

6. lillmoaslife.blogg.se - "En fluga på ett par rosa blommor en vacker sommardag"

7. aischa.blogg.se - "Från vår dag på Ven då solen sken hela tiden"

8. isthissomething.blogg.se - "Fina plommonblommor som hör till sommaren!"


9. moasfotoblogg.blogg.se - "Agnes"


10. lydiaroos.blogg.se


REGLER FÖR DIG SOM RÖSTAR:
→ en röst/ip-adress, om jag upptäcker fusk kan ditt bidrag tas bort!
→ man röstar genom att skriva numret eller bloggadressen
→ man får rösta på sig själv
→ röstningen pågår fram till 15 juli kl. 00:00


nummer två!

Sara

Nr 4 var snyggast!

E m m y

eftersom det här kommer gå jätte dåligt, när alla andra bidrag e så fina. för att inte bli med noll röster. Röstar jag på mig själv, alltså nummer 1 ! :D

Anonym

4 ^^



SV: Ja! :) så vad görs?

Anonym

bild nr 9 :)

Sara

Släng ner några vackra ord här.

Kommentaren godkäns före den publiceras!



Din IP-adress syns alltid, du är alltså aldrig anonym!

sara

nr. 1 var finast :)

C A J S A

sv; låter bra ! :) bada sola och kanske träffa pojkvännen :)

Lina

Jag röstar på moasfotoblogg.blogg.se, alltså nummer 9 :DDD GO MOIS!

Anonym

Bloggar :)

Snälla var med i min veckans blogg :)

http://barcelonalover.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-1.html#comment

mirella

1 röst till emmush.blogg.se !

aww

nr 9 :)

Bella

röstar på sista bilden :D

Det är bra! Vad görs?

Fredrika

Härligt! Och härliga bilder :D Jo bara bra :)

wilma

jag röstar på mig själv ;)

Josefine

tack snälla du :)

Sofia

Jag röstar på nr 3 (:

Laura :))

Jag röstar på nummer 4!!! Har försökt att ta kort på en humla mer en 100 gånger men har aldrig lyckats och jag fattar fortfarande inte hur hon lyckades! hahha :D

matilda

jag röstar på wilmandersson.blogg.se :)

alice

sv: okej:D visst är det skoj på liseberg!? :)

WILMANDERSSON.BLOGG.SE!!

7:an :) otroligt fin och häftig bild :D



justdet, har en fråga om blogg design du har info om mig, bloglovin och twitter, och när man tar pilen på dem så ändrar dom från rosa till grått, hur har du gjort? har länge letat efter det men aldrig hittat :P så jah du kanske vet :D kram

Fina bilder. :D

t e r r e

en röst åt nummer 1, alltså emmush.blogg.se

MISS jUNI

JAG RÖSTAR PÅ BILD NR 7. /Hälsn Jessica

Anonym

Tack :D Jorå det är bra!

johanna

Släng ner några vackra ord här.

Kommentaren godkäns före den publiceras!



Din IP-adress syns alltid, du är alltså aldrig anonym!

Sabine

7!

johanna

sv: tack desamma! :) Du vill inte vara med i min fototävling? :)

Härligt! jodå allt är bra här med. :D

Hanna

nr 2 !

Felicia

röstar på emmy , nr. 1!

de borde vara så att man kan rösta påå två :-D

sofia

nr 6 :D

lisa

bild nummer 9! :D

sofia

haha jag är ego och röstar på mig själv :D

casa

Röstar på första bilden! :)

Röstar på #3!



IP: 81.233.109.180

Isa

Röstar på första bilden, nummer 1 :)

fälé

fin blogg <3

Ella

Jag röstar på bidrag nummer 9! :)

frida

nummer 9 helt klart!!

Nr. 4 :-)

Linda

4!!

nr 4 bilden var vacker :)

Tinja

Nr. 4 ! :)

moagoa

jag röstar på mig själv! nr 9!

Min favorit är nog 7 menar jag. :)

raabia

snugga bilder, har du tagit dem :o

Tilda

Nr 5 :)

Anonym

oj sorry .. jag är verkligen borta todaay -.-''

Moa

NEJ NUMMER 6, HAHAHAHA.

I D A

jag röstar en röst på nr 1 och en på nr 4 :)

linda

Min röst går till Emmy, alltså nummer 1 :)

Anonym

7 ;D

Emelie

Nr 7 helt klart. :)

Isa

Röstar på mig själv! nummer 7 :D

amanda

Nummer 9. Moasfotoblogg.blogg.se :D

jONTE

Hej! Jag röstar på bild nummer sju! Snygg!/Jonte

Hej! Härligt hav! Nummer sju.

O

7 : AN VAR FINAST

INA

moasfotoblogg.blogg.se :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR