Dagens shopping - tjuvtitt

Väska Adidas (Stadium), 450kr  / Jacka/cardigan Reflex, 100kr (249kr) / Skor I ♥ LINK, 149kr / Klänning GinaTricot, 49kr (149kr) / Armband GinaTricot, 39kr (159kr)

Hallå! Sitter på hotellrummet just nu. Vi har åkt tåg hela morgonen och nu under dagen har vi shoppat - och det har ju regnat så det har ju varit perfekt väder för shopping. Ovan får ni en liten tjuvtitt på vad jag köpt. Bättre och rätt storlek av bilder kommer då jag är hemma. Just nu har jag inga redigeringsprogram på denna dator. Nu ska jag snart ut på "minikryssning" som räcker 2½ timme. Ska äta något riktigt gott och hoppas på uppehåll! Take care!

Uppdaterat - bättre bilder.

sv: ;p

nicole

sv: samma här :)



haft en fin dag?

/Shoppaholly

Isav

Tack detsamma tjejen :D Snygg design :)

alva

Frågestund på bloggen! :D

Anonym

Fina grejer.:)

Fick du mitt mail?

Men du kankske inte kan göra idag, eftersom du är "borta"

Men du kan skicka koderna på MSN så kan jag sätta in dem, jag kan göra headern..

Kram!

julia ^^

UPS!

Förlpt kollade inte uppgifterna!

Det var jag som skrev!

amanda'

sv: aha okej :p

snygga inköp.

josefine

Nu är det dags för GISSA KÄNDISEN i min blogg :) Kika in och gissa!

sofie

Jätte fin blogg, & tack för du tyckte min var fin :)

josefine

vem vet :D

josefine

Rätt svar på bloggen :D

Julia

Okej! :D

MALIN

Vill ha en svart adidasväska:)

amanda'

sv: varsegod :)

SIEL

fint de! :D

nicole

sv: fint här med :)



vad har du för dig idag?

/shoppaholly

sv: härligt, joda de e finfint ;)

lollo

sv:det var så lite

clara

snygga! gillade kalendern ! :)



sv; haha =). vart är du för nån stans? har inte hängt med :p

Julia

Allt bra? ^^

paulin

kul med lite nytt :)

Vad gjorde du igår kväll då? :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR