Butterfly


Passade på att fotografera en fjäril på en blomma idag. Tog minst 20 misslyckade bilder, men här är i alla fall två stycken rätt okej bilder på detta färgglada kryp. :-)

Dagen har spenderats utomhus - på gården och på sportplanen. Cyklade även en sväng in till stan och hem kom jag med ingenting. Nu ska jag bara äta ett ballerinakex före jag går i duschen. Ha en superkväll! Kramar.

Laura :))

SV; Inget.. svättas x) sj? :D

sv: vad kul att du anmälde dig :D

fina bilder =)

sv. tack så mkt! :D jo den är ny

sv. taack igen! ingen orsak btw :)

A N N A

SV: Härligt :)

Karin

Vad härligt att vara ute en hel dag!



kramar^^

Anonym

Mmm, vad ska du göra imorgon då?

aww

fina bilder:)

Länge sen! =)

Haft en bra start på veckan sötis? :D

Hania

Vill du vara med i min blogg tävling för jag skulle bli sjukt glad om du va med och skulle nog vilja att du van i såfall men du får välja om du är med men hoppas det för din blogg äger!

Xoxo Hania

fiina bilder:)

Sabine

vad fiiina :D

Anonym

Okej, jag ska nog sola :)

Anonym

gud vad fina bilder :D

Anonym

bara nbra med mig sj?=)

selma

sv; jaa visst är de??!

Anonym

härligt :D

jag ska nog lägga mig på ängarna och sola :D

selma

sv; för bara en liten stund sedan spöregnade de här!!

hos er?

Louise

Väldigt vacker bild! :)

Anonym

förresten din blogg är så snygg med många komentarer dessutom

Diana

Hej! Kika gärna in min blogg. Kommentera gärna och följ min blogg via bloglovin!

Kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR