BLOMMIGT


Känner du igen byxdressen? Du som läser Tinkerbellas blogg kanske gör det. Hon har nämligen en likadan och den klär henne super, kolla in den här! För övrigt får jag väl säga att jag inte skulle tacka nej till den eller den första kjolen heller. Superfint, alla borde ha något blommigt i garderoben nu till sommaren. Måste köpas i morgon! :-) Hörs imorgon igen, kommer åka bort, men bloggar därifrån om tillgången till internet fungerar! KRAM.

Klänningen gillade jag bäst :)

Ida

Okej :)

sv: Jadå, själv då ? :)

amanda'

sv: ja riktigt mysigt :)

LOVISA

Sv: Jätte bra tack, och du?

Snygg shortsdress. Skulle vara perfekt till ett par bruna gladiator sandaler eller låga converse. Have 2 have :)

vikki

gillar byxdressen :)

Ida

jag lyssnar inte på sånt, men isf Taio Cruz :)

Joel

Sv; :) Allt bra då?

sofia

SV: gina tricot!

My

Frågestund på bloggen nu. Passa på att fråga så mycket som möjligt! Allt mellan himmel och jord.

kram

Ida

:) <3 Ha en fortsatt bra kväll

jeanette

fint :) gillar byxdessen !

Hela släkten bor där ; )

Hela släkten bor där ; )

Joel

Sv; Härligt :) Jo helt okej!

angelica

sv så lite så! :)

nicole

sv: samma :)



händer ikväll?

/Shoppaholly

iSABELLA

fin blogg! :)

lust att rösta på min sko? (a)

angelica

sv ja verkligen! :)

daniellA'

Det är bara bra med mig (:

Svar: Ja det har jag, ändrade igår :)

Vill du följa varandra via bloglovin? (:

MALIN

Älskar isabellas blogg & byxdressen, dock tyckte jag inte att jag passade i den.. :(

chris

åh nu vill jag ju ha den där byxdressen :0

amanda

men du, jag undrar en sak :)

jag har olika typsnitt i min meny om du kollar år vänster, vet du hur man fixar så att allt blir samma ? <3

amanda'

men du, jag undrar en sak :)

jag har olika typsnitt i min meny om du kollar år vänster, vet du hur man fixar så att allt blir samma ? <3

Sofia

jag har den svarta klänningen med blommor (: hihi

Jennifer

Åh, grymt snygg byxdress!!!:D

Okej = P

va snyggt!

MOOOLLYS

Godnatt och sov så gott! :D:D

nicole

sv: svarar kommentarer:)



allt bra idag?

/shoppaholly

SV: tack så mycket! Desamma :D

Hur är det idag? :)

A N N A

SV: Tack för din kommentar på min blogg, just nu under semestertider finner jag inte lika mycket tid för min blogg. Men jag är glad att ni kommenterar endå. Hoppas att du har en kanon sommar även du kram! ♥

lollo

Fin blogg:D

lOVA

Blommigt och sött :)

Bella

vad händer idag då? :D

Joel

Sv; Självklart :)

- kikar in, allt bra?

JESSICA

Blommigt är alltid gulligt :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR