Vår julgran


I år går vår julgran under temat rosa och guld, så detta är lite smakprov på hur vår julgran ser ut i år. Guldglitter och guldpärlor samt bollar pryder vår gran.

Har ni klätt er gran redan?

Okej,samma här!:D

Jo,den e jätte bra:D

du tar så fina bilder! :)

LOVA

Vi ska klä den idag tror jag :)

Felicia

sv: 25.12 :)



har klätt den :D

haha =) Har köpt 5 st hitills :P Får stressa "lite" till imorgon :P

Ja gär det!:D

Felicia

sv: nej, har inte tänkt uppdatera därifrån, men har gjort några tidsinställda inlägg ! ^^

SVAR: Hehe jag med, dom är skitcoola ;D

johanna

Hejhej härlig blogg! Besök gärna min nyuppstartade fotoblogg och rösta på din favorit julgranskula!

www.Photohouse.blogg.se

SV: Tack så jätte mycket! :D

sv; Tack så jättemycket <3

Vi har klätt den :D

casa

håret. det blev brunare =)

Fecy

Hej! Vi har inte hunnit klä den än... Men tror det blir med silver och rött :)



Kika gärna in på min blogg och kommentera vad du tycker är bra/dåligt! :)



Kram

ah de har vi gjort :P typ länge sen men ;) tack frö kommentaren btw :) du tar oerhört fina bilder! ;)

Matilda

Fina bilder :)

Nathalie

åhh vilka mysiga bilder :)

maja

fin julgran! vi ska klä vår idag :)

å va mysig bild!

fin bild :D

Åå så fina bilder och fina blogg!! ;)

julia

Vi klädde våran gran förra torsdagen ;)

Super fina bilder.

Du har verkligen lyckats fånga julstämningen :-)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR