Torsdagslook


Linne Nelly / Kofta Cubus / Leggings JC / Halsband Nelly

Har en massa att göra nu då det har börjat en ny period. Nya böcker som ska fixas och annat material. Så det är ett ståhej hela tiden. Lite tid blir det såklart över för fritid, men nu måste börja med matematiken och imorgon är det redan fredag! Shit, vad snabbt tiden går.

cecilia

Fin :)

sv: Okej :)



jag ser på sex and the city och överväger att städa lägenheten... men det är ju så himla tråkigt! Vad gör du?

sara

sv: så lite så!

allt bra idag? :)

missay

fin outfit. Älskar kläder från nelly :D

mirella

sv: hihi! :D Tack <3

Alma

snygga kläder! :)

svar: Ja verkligen! ÅÅh, jag måste lära mig mer finska! :P



Snygg outfit! Har förresten lagt till dig på bloglovin så nu ska du ha 107 prenumeranter! :D

ap-snyggt!

ha en fin kväll!

kram. :)

Josse

Okeey samma här:)

josefin

du har nog haft en snäll syster nu som har fotograferat :D ^^

alexandra

snyygt!

Haha så coolt, med snö!

hur kom du på det ;d?

Josse

Varse:)

ahha oj ;o!

aa det var snön ;)

Siri ♥

Haha! När du säger så, så måste jag hålla med dig.. Snöstorm är inte alls kul! uscha!

Arzu

Härligt :)



SV: Fin outfit :)

Josse

Helt okey, själv? :)

sv; Okej, men jag flyttar över alla bloglovins till den nya :)

vicii

SVAR; juu ska försöka :)



fina byxor!♥

missay

vad tycker du om min nya bloggdesign?

LOVA

älskar linnet<333

Fin du är :) finfin design med :)

Josefin

cool outfit :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR