Teneriffa, 2007


En härlig turiststad med massa små affärer, snygg strand och fina restauranger. Dessutom fanns där en superfin djurpark där bland annat denna tiger är fotograferad. Ett ställe jag gärna besöker igen.


Branta vägar gick genom hela ön. Här en brant väg ner till stranden.


Året var alltså 2007, då var jag där. I den lilla staden Puerto de la Cruz. När blir nästa gång?
Samtliga bilder är fotade med Samsung digimax i6.

sv; Haha tack!

Åh vad härligt det såg ut =) Skulle inte passa fel att åka bort nu!

sv: jaa-a, vet int ^^ men du lova en överraskning vid 100 prenume.. någo :D & nu e det redan 103::DDd

celine

fina bilder :)

SV: hummm, oj.. har ingen aning hur jag ska fixa det :S

sv; Jag har vart i Grekland (Kefalonia, Kreta, Korfu x2, Samos & vanliga landet), Turkiet, Spaninen x2 ggr :D

dudå?

jag skulle också vilja se delfiner på riktigt :(

celine

så, har det ändrats på min blogg? :) så att menyn ligger rätt? :D

Ebba

åh vilka mysiga bilder! :)

celine

SV: okej, men förlåt om jag frågar igen, men är det ändrat nått nu?

där har jag också vart! precis där, och vi var också på loro parque. Vi bodde på hotell Diamane, vart bodde ni?

celine

SV: har tittat där :/ aja får väll ta och ta bort ena menyn ;P och göra en ny design

Guud vad mysiga och härliga bilder :D

celine

SV: haha, jo sedan är det väll två till som sagt så :P

celine

SV: så nu har jag ändrat lite, hur ser det ut? :)

Mathilda

Bilden på delfinerna är verkligen snygg.



Sv: Så lite s¨å.

MAARIAWH

Jätte fina bilder :)

SV: Jag vet, men lixom jag hade lite svårt att välja vilken av dom, men jag TROR det blir 550D:n (::

sv: Okej, nja jag har pluggat och tränat, just nu är tv:n på och jag myser med en kopp te! :D

Jätte fin och mysig blogg! Kika gärna in på min också, skulle vara jätte kul! :) Ha en fortsatt trevlig kväll, kram

sv ; taack igen hähä :D

och desamma <3

SV: Jag vet, men jag vill heldre ha en som e lite mer.. lixom invecklad om man kan säga så :D Att liksom just att det är lite svårare till en nybörjare, för sen liksom ifall om jag vill sen senare ha en som e lite svårare att använda, så att jag inte sen måst köpa en ny, utan att istället så lixom den första jag får/köper är en lite mer invecklad om du fattar ;p lixom att jag har den färdit att jag int behöver köpa sen en ny ;p & dessutom så har många en 1000D , och jag vill int ha en likadan som alla andra ;p



& nej, jag säger int alls ofta "lixom" :::DDd

ELINA

Fiina bilder! :)

det är dom verkligen!

haha ja kommer ihåg när jag var liten, min största dröm var att få en delfin xd

Hej du, det är gratis frakt till Finland bra va? :)

sv. vad bra :D

fina bilder!

Sanna

Älskar djurbilderna, sjukt snygga! :)

blev verkligen sugen på att åka utomlands när jag såg dom där bilderna, du är verkligen en bra fotograf! :)

Fanny

så hälrigt, jag blir ressugen

Louise

Vilka fiiiiina bilder! :D



Åh, älskar bilden på Delfinerna, det är nog det vackraste och mest fascinerande djuret som finns! :P




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR