Snow


Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Passade på att fota lite vinterbilder igår och det var ju bra, för idag fanns ingen snö kvar på kvistarna. Nu ligger allt på marken i stället metervis. Jag har bestämt mig för att sluta klaga på snön, den är ju ändå fin att se på och den varar ändå inte så länge.

Josse

Varsegod! :D

allt bra?=)

så lite så :) grattis :)<3

Johanna

Okejokej:)

Du är grymt bra på att fota:)

sjukt snygga bilder!

m'

fina bilder!:D

M I M I

himla fina bilder :D

håller med! man kanske ska sluta klaga åå snön... hehe

Fin blogg! :}

Helt klart :d

Allt bra? :)

m'

varsågod.:D

Josse

Härligt. då det är bra med mig med=)

sv; Hahha!

Om jag skulle byta bloggnamn till photo.blogg.se, skulle du då vilja följa mig mer än mitt bloggnamn som jag har nu? Alltså skulle det då dra till sig mer besökare trordu? ;)

Viki

Ååh gillar bilderna!! :D

Måste bara säga, supersnygg design har du gjort! Så fin header!: D

Vad gör du? <33

Jo bra :) Görs?

Johanna

vsg ^^

Hur är det med dig då?:)

Johanna

Okej skönt:)

Jodå, allt är super ^^

Anonym

hehe så lite så, igen:)

Viki

Ingen orsak! :D

Vad gör du?? :)

Nyss käkat, svarar på lite kommentarer ;)



(Glöm inte att gissa vad som döljer sig i paketet med hjälp av julrimmet och tävla om en länkning)

Josse

Jaa:)

har du gjort idag? = )

Viki

Jag har en fråga, skulle du kunna hjälpa mig med min design? Jag vet inte hur jag ska göra sådana vita "rutor" du har i sidomenyn, tänkte byta design helt :)

Tack för svar! :D

Frida

Fina bilder! :)

Viki

Saken är den att, skulle vilja ha design som din och vet inte hur ja ska göra ^^ <3

missay

jag tycker att det är jättemysigt med snö :D

K L A R A

sv: härligt :)

KRAM

Anonym

alltid mysigt med vinter bilder :D

Johanna

Fina bilder :-)

Anonym

Förlåt om du ser det här som spam eller liknande..

Men jag ser att du verkar fotointresserad och vill

därför uppmana om att du kan vinna en reflexskärm i

min fototävling, ta chansen !



kram

Fina bilder! :D <3



Sv: jasså? dem är ju jätte fina med lite läder på ju :D

fina vbilder! allt bra? :D

SVAR: Ja tyvärr, men vad ville du ändra till, kan göra ett försök! :) Kram på dig!

hej =)

Arzu

SV: Ja, sj? :D

häftig bild! :o

♥ Tokii

dina bilder är så fina!! :D

sv; hehe tack! jo bara bra :D

sv; Nej det är mitt nu, höhö :D

sv; Ja exakt, =) Låter det bra?

Siri ♥

Snö är mysigt! Det har jag lärt mig efter att ha bott i Luleå i snart 2år ;P Hatade snö innan.. hehe



kram!

Hej!

Skulle vara jättetacksam om du kunde svara på den här frågan! Jag undrar hur man får en sån där tomte i headern, har sett att jättemånga har det och skulle vilja veta hur man fixar det. Hör av dig i min blogg!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR