Skrivbord med jultema


Fixade och trixade lite med mitt skrivborg igår då jag tyckte att ett jultema skulle passa bra. Så det blev ett lite speciellt, stilrent men juligt tema på det hela. Inte svårt att fixa! Gjorde mitt i Photoscape v3.5!

Cecilia

sv: Var ett bra paketerbjudande på elgiganten med nikon d3000 då, jag beställde det men det kom aldrig fram. :/ Så tittade jag på cyberphoto istället och där var inte canon 1000d i lager så då tog jag nikon d3000 istället. Var ju nikon jag tittade på från början också :)

JULIA

vad fitn det blev!

hur gör man en tomtemössa? (a)

julia

Jag har också photoscape, det är bra!

FIN BLOGG

Fint!

linn

ska snart iväg till stan eller centrum med en kompis! du då?:)

F A N N Y

Jaha kul, jovisst kan jag göra det:D

ELLEN

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder!. Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu har jag även sänkt priset på nästan alla varor, lagom till jul!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

fint :)

Sanna

jag följer dig om du följer mig!:)

jag har varit med en kompis.:) Har du fått jul lov än?

JULIA

Sv: Jaha, alla har olika paint. Vad är paint bruch? :)

Sanna

- Jag lägger till dig nu!:) Säg till när du har lagt till mig!

Jag fick det i torsdags:)

julia

det är ju en pensel (a)

så gulligt :)

din blogg är jättefin & mycket fina bilder dessutom ! <3

Frida

sv: ja verkligen! :)

Frida

sv: tack! :)

sv; det gör jag redan :)

Frida

sv: ja det är bra! :) Med dig då?

Tilde ♥

Fin blogg .

sv; Hihi ja men jag vet inte hur den ska se ut bara ;)

Har du några tips`?

Hej!:)

Hoppas allt är bra med dig?:)

Med mig e de toppen!:)

Ha en bra kväll!:)

Kram

sv: tack :) var först lite nervös att mina läsare inte skulle gilla den :P

Sanna

- Okej!:)

Vad gör du nu då?

sv; Hahah hurdå? Jag vet inte hur jag ska ha, men kanske! :D

sv: va bra :) gillar inte min header så mkt , blev jätte ful på bilden :P

Sanna

- OKej!:)

linn

ja :)

JULIA

Sv: Okej, jag har också photoscape men förstår inte hur du kan få det så bra ;o

linda

Nu är det bara 4 dagar kvar till jul!!!!

Är du taggad :)?



ps. jag älskar din design! :D

sv; Du, har du någon typ kontakts msn som man skulle kunna ha dig på, för jag vill typ prata med dig där för du är så snäll :)

sv; TAack! :D

JULIA

Sv: Okej, ska man gå på redigera när photoscape har kommit upp? :)

A

Sv: Ja, nu hittade jag det! Tack för hjälpen :)

JULIA¨

Sv: Ja, nu hittade jag det! Tack för hjälpen :)

JULIA

Sv: Tack så mycket! Nu ska jag försöka pyssla lite ;)

sv; Bra! För den verkar super! :D

Louise

Fint det blev! :D

sv; Har gjort det nu ;)

sv: hihihi tack :) ska du säga? :P

Vad gör du?:)

Handlat klart alla julklappar än? =)

sv; ja den är otroligt skön! :)

Hur får du liksom kategorierna i menyn? Liksom fotorubrik över fotokategorierna osv?

Skulle du kunna berätta någon sida där man kan hitta fina bakgrunder till ´bloggen? Har aldrig hittat någon bra ;)

N

fin blogg :D allt bra?

missay

fint skrivbord du har :D

Stella.

Dagens blogg-vinnaren är utsedd!

Kolla & se om det blev just du!

kram / stella.

Fint! :D

lexi

jag har också photoscape v 3.5 men fattar inte hur man gör så där, hjälp? kan du göra ett inlägg om användnigen av photoscape

Fanny

superfint!

towe

Snyggt :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR