Pink like a pig


Tröja Nelly.com / Leggings I♥LINK / Skor DinSko

En dag kvar till jullov! Imorgon klockan 10.00 går julfesten av stapeln och sedan är det lov. Som jag väntat! Därtill är det bara tre dagar till julafton, tre ynka dagar. Kan stolt säga att jag har fixat alla julklappar redan och nu ska jag slå in de sista. :-)

Fecy

Sv: Det har du nog rätt i, tack så mycket! :D

den vi ahr hos mamma ser väll ut lite som den gör men, haha nä skojjade bara, kan kanske lägga upp någon bild på granarna sen när ajg fått tillbaka kameran, den e på lagning ;)

missay

härliga bilder :)

linsskyddet åker inte upp när man slår på den så man får dom peta upp det, och när man slår av kameran s åker det inte igen så man måste som dunka den i handen för att få igen den :\ mindre bra asso :\

en sony, röd, vet itne vilket nummer eller så :S kolla min bilddagbok så tror jag de ska stå där ;)



heter emmakeisu

Heidi

SV: Tack snälla du :D

Jag använder alltid lite olika redigeringsprogram men bilden du kommenterade på var gjort på PAINT.NET :D

Frida

sv: så bra! :)

linda

Joohoo du ;D

Jag är fett taggad! =) Tkr det är så himla mysigt!

Vad önskar du dig i julklapp då?

N

sv: det är super :D

har du fått jullov?

A

SV: Snygg tröja!

svar: Ja det lät gott! :) Imorgon ska jag baka knäck och bygga ett pepparkakshus ;)

missay

vad ska du göra idag?

Ja det är konstigt. :/ men nu har jag fått 28 men om de är från dig eller hon andra de vet jag inte.. :) hihi

okejokej, då ska jag försöka mig på det :)

Jätte fin blogg :D

julia

svar: bra :)

vad gör du då?

Laila

så söt bild:)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR