Nyårsfråga


Jag har inte riktigt bestämt mig ännu för hur nyår firas detta år. Antingen hemma med familjen eller hos någon kompis. Det återstår att se, dock är det ju bara några timmar till nyårsafton! Men vi får se hur det blir då jag kommit hem från Göteborg! ♥

S O F I E

Jag ska äta god mat, o smälla raketer!! :D



Förresten! En sak som jag länge undrat:

Hur gör man för att få ''siden'' upp till ungefär ''headern'' som du har?

ska fira med släkten :)

josefin

ska fira nyår hemma hos mamma :)

Bea

Ska ligga i sängen för har feber (;

Tack för din kommentar i min blogg :)

Fanny

jag och sambon är bjuda på trerätters och fest hos en vän till oss! ska bli jättekul :)

LOVA

Jag ska vara på en fest med grannar, och lite hemma :)

Jag ska åka till mina kusiner och mysa, ha skoj och fota! :D

kasia

hejsan! ursäktar om jag stökar ner!

men, gillar du smycken? :D

om du gör det, borde du ta en titt i min smyckesblogg!

Jewelsbykasia.blogg.se

hoppas du kikar in :)

kram

ska fira med familjen :)

jag ska skåla in det nya året men mina kompisar! :)

♥ Tokii

jag ska fira hos mina kusiner :D

Jag ska vara med min vän och vi ska ha de mysigt å så :) bara vara hemma hos mig.. dudå?

Julia

Sv: Tack & detsamma, allt bra idag? :)

josefin

Nemen tacktack

kommer du me ut och fota idag ? =)

Jaa, du vet väl hu vi ska fira

ääta god mat

skjuta några raketer

wihuhuhu :D ♥

ellensjo

sv; Härligt! Jo min dag har vart toppen :)



Jag ska fira hemma så kommer alla kusinerna och massa andra släktingar :D

LOVA

Gott nytt år på dig själv! :D

A

Ska nog åka ut, sj då? :)



SV: Gott nytt år! :) <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR