Ny bloggdesign - winter edition!


Har fixat en mörkare bakgrund, en lite annorlunda header (fortfarande samma bild som förra) och mörkare färger överlag på bloggen. Dessutom har jag fixat in fallande snö, ni minns att jag hade det förra vintern också? Så, vad tycks? :-)

Ser du inte designen?
Tryck F5!

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill sälja sponsrade inlägg. Vi har just nu ett antal olika företag som är intresserade av att köpa sponsrade inlägg innan julhandeln. Om du är intresserad så kan du läsa hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Ginders.se

Frida

Det blev jättesnyggt!

Vilken snö-kod använder du? Du kanske kan länka till någon sida där den finns? :)

Jag har försökt att fixa fallande snö, men med den koden som jag har försökt med så har det inte funkat!

snygg! :D

Hjjonsson

Jättefin! :)

Alma

Vill du bli Veckans blogg på min blogg? Kommentera då mitt inlägg ! =)

Felicia

sv: hihi , tack (: <3

vicii

SVAR; haha jååå ;)

Emelie

Det blev ju jättesnyggt!! =D

Hej, fin blogg! :)

Skulle vara jättesnällt av dig om du kikade in på min blogg och svarade på min fråga om tatueringar :)

KRAM

Jag fotar

Guuud vilken fin design! =)

Riktigt snyggt blev det! : )

Frida

sv: tack så jättemkt! :)

Frida

sv: nu funkar det! Tack! :D

Snygg ny design :)



sv; Jag har en choklad!

Frida

allt bra med dig? :)

Frida

sv: härligt, jo det är bara bra med mig med! :)

Frida

sv: Japp ^^

hihi varsegod (a)

Laila

snyggt tycker jag =)

sofie

tävlinen som du är med i på min blogg,

skulle du vilja att jag valde ut några bidrag som man kunde rösta på eller om jag ska välja ett bidrag som vinner filtret?

skulle vara bra om du svara :)

kram

jättefin ju! :)

ellen

SVAR: haha aja, designen är jättesnygg iallafall! ;) <3

Neha

snygg=)

- snyggt du!

Michaila

Blev verkligen jätte snyggt tycker jag .D

LIENE

sv: så bra:)



Älskar din vinterdesign!

sv: okej :)



Jag sitter bara och vilar inför en ny skoldag och funderar på crushes. Har du någon gång varit kär i en filmkaraktär? :)

saga

vad fiin :D

svar: aww jag har faktiskt ingen för tillfället ^_^

Jättefin, precis som alla dina designer! :) och du har inte lust attt hjälpa mig att dela in menyn på min blogg? Har försökt flera gånger med hjälp av olika hemsidor/bloggar, men det blir bara fel hela tiden. :(

Stina

Jättefin design, du e ju asgrym på att designa!!

Ebba

snyggt! ;>

Lillyw

Snyggt? Du tror inte att du skulle kunna ge mig "fallandesnö-koden" ? :D <3 Skulle behöva den!

Du kan skicka den i en kommentar på min blogg/skicka mejl/publicera som inlägg på din blogg :)



Kram Lillyw (Emma)

[email protected]

Lillyw

Fattar inte hur jag ska lägga in den? Vad ska jag ändra i mallen? Är sämst på html-koder :(

Lillyw

Det funkar ändå inte :( Kanske för att jag använder blogspot? Men den svenska texten ska den va med ? :S Och ska man fylla i något själv i koden?



Kram

jasmin

hej, gör du bloggdesigner till andra, då jag gärna ger dig betalt?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR