Julklappar


Jag älskar att slå in paket, det hör till de roligaste sakerna med julen! Så igår och idag har jag slått in paket, med olika paketpapper och fina paketband samt rosetter. Nu är det bara att vänta på julafton, och dit är det endast 5 dagar!

missay

Hejsan! Hoppas allt är bra med dig :)

tänkte fråga om du har någon bra party/danslåt att tipsa om. Lider av lite torka!

Stella.

haha, om du gillar att slå in paket skulle du gärna få komma hem till mej & göra det! ;)

sv, haha nej ;)

missay

tack för tipsen. lade till Kat DeLuna ft. Akon - Push Push :)

sv, haha ;)

A

sv: tack!

Trevlig fjärde och sista advent :):)

Josefin

Svar: Hihi, kul! Och tack! :)

Fina julklappar!:D

Allt bra med dig gumman?:D <3

RÖSTA PÅ FINALISTERNA I VECKANS BLOGGGGG NU, DOM BEHÖVER ALLA RÖSTER DOM KAN FÅ !:D

http://maddemadde.blogg.se/2010/december/finalister.html

danke :}

fin blogg :)

Josefin

Svar: Detsamma!! :)

missay

jo jag har faktiskt hittat några fler så listan bara vxer ;)

Felicia

sv; thihi :)

SV: Tack detsamma ^^<3

SV: tack jag blev väldigt nöjd med dom ^^ Vad har du gjort idag då?? :)

- mmh önskade att jag fick smaka!

SV: Jadå allt är bara bra med mig ^^

Själv då? ^^

jenny

Nu längtar man riktigt va? :D men bara ser klapparna och undrar vad som finns inuti :D

Emelie

sv: ja, jag tycker den är skitbra! :D

freja

sv: tack så mkt, du med ;)

Ojj herreguuuuud vad fin blogg du har!

Vad har du för kamera? (:

SV: Inte så mycket, varit hemma, pratat med kompisar på skype och sovit ^^ Du då? (:

SV: Typ slappat ;)

SV: Tack detsamma ^^<3

jätte fina bilder & verkligen snyggt packade paket! =)

SV: jaa, kärlek!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR