Julkalender


Min julkalender ser ut såhär i år! En Kinder-julkalender! Jag älskar Kinders choklad, så gott! :-) Så nu ska jag se vad som gömmer sig bakom dagens lucka - nummer ett! Och samtidigt pricka av en dag och det är bara 23 dagar till julafton.

Har ni någon julkalender?

jag kommer inte kunna hålla dom dära :D jag kommer säkert öppna alla luckor på 2 dagar ;)

a 2 st, en av dom ska jag följa, men den andra ska jag äta upp här och nu ;)

haha du då? ;) eller det ser man på bilden ju;)

MELL

jätte fiin blogg

ohh var e den köpt :O?



Årets första lucka är nu öppnad hos mig, kika in och kolla om du gömmer dig bakom lucka ett :)



finns en ny chans om de inte va du i samma inlägg

kram:)

Maria

Oh my! godaste julkalendern!

Maria

Oh my! godaste julkalendern!

var ha du hitta den där kalendern ?!1 o:::: jag ha tvinga mamma att köpa en sån men vi har int hitta nånstans )::

C.

SV: hihi okej. hur e det? :)

åå vad jag älskar din bloggdesign :OO

Sv, nej jag fråga (tror jag? annars har jag skrivit fel) om du kände henne ;)

Sv, Jaha, ja, förlåt ;)

LOVA

Hahah fett gott! (:



Älskar din bakrund! <3

Anonym

Hur har du fått snö? för de funkar inte för mig, och jag har försökt ta hjälp av designadinblogg.se

Lina

Jag skrev kommentaren om snön =)

Lina

Okej, tack för snabbt svar :)

Jag har en :D

Sv, hon som har eacdesign ? ;)

josefin

Åjnej.. Tänk för att jag har en likadan kinder kalender som du !! :))

vicii

ja har en dumle :D ja sku vila ha dendär kinder ):::

thihi ja älskar o kinder choko <3

SVAR: Ska visa min snart på bloggen, kika in då! :)

Jag måste också köpa mig en julkalender hihi! ^_^

Hihi, själv har jag en Haribo julkalender (A)



Följa varandra med bloglovin?

Vi förstår precis ifall du inte vill! :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR