Frost


Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Härliga bilder! :)

missay

jaha ojj, då måste du vara lite trött nu då?

JULIA

Sv: Jag firade julen hemma emd min familj, farmor&farfar och min mosters familj, själv? :)

Skulle du kunna fixa mitt kommentarsfält?

sv; Åhh ja!> :D

mirella

sv: Du har så rätt. Eller varför redigera alls? ^^

Linn-Lay

åhh ja jag fick massor sj då?

missay

ja jo sant ;)

julia

Sv: Okej tack! Jag har lnkat 2 personer, men minna länkar syns inte, eller du ser du mina länkar :O

sv; åh tack så mkt <3 och desamma! :D

sv; okej kanske inte exakt desamma men jag menade liksom att det var fina bilder, haha!

Svar: tack ! din blogg var fin den med :D julen har varit bra hoppas din också varit bra :)

julia

Sv: Ja det har jag säkert :s

julia

Sv: Ja, hatar att hålla på att greja i stilmallarna :O

julia

blev det bra nu med kommentarsfältet? :D

Fanny

Jåtte fina bilder! :)

Jättefina bilder! :-)

julia

Sv: Okej, jag ändrade till georgia och större :O ser du nu?

mirella

sv: jeepp!! jag hoppas verkligen att hon e mycket finare i verkligen.

julia

Vad tycker du om min bakrundsfärg, för mörk eller för ljus eller nått sånt? :)

Melissa

okej:(

men i vilket program har du gjort din header i ? :DD

Matilda

Fina bilder! :)

josefin

jaa! Jag lägger troligen först imorgon ett nytt inlägg. Har inte riktigt några bilder nu. Men imorgon blir det nog ett inlägg :) ♥

sandra

åh vilken fin blogg :) ♥

Sabine

fina :D

Mette

Vakkert!

frost är så vackert :)



hur mår du?

nice pics! :)



sv: tack hörru!

Lisamarie

gud vilka fina bilder!:)

aye

Hello :)

Hoppas att allt är bra med dig :D

Vad har du gjort idag då?<3

Många kramar<3

Skulle inte du kunna skriva hur du går till väga när du ställer in inställningarna osv? Jag är ganska ny inom fotografi och jag har en likadan kamera. Skulle vara sjukt snällt om du kunde visa lite hur du gör när du ska fota :)

Sannie

är den bra?

Therése

Nice att du fotar med en Canon EOS 1000D! Har själv den kameran och precis samma objektiv som du fotat med här. Ska dock sälja min kamera och köpa en ny, troligtvis imorgon. Ska uppgradera mig från 1000D till 60D, tycker det är så synd att man inte kan filma med 1000D :(



Hoppas du haft en riktigt bra julafton! :) Kram!

♥ Tokii

Åh,vad kul.Jag var där i somras med min bästis på liseberg,och då gick ju Lotta på Liseberg på tv:n här i Sverige(vet inte om det går i Finland men tror inte det) och då var det ju massa kändisar med och dom bodde på vårat hottel.Och jag såg Alexander Rybak när han shoppade haha ;>

Tilda

Gud va fint :)

riktigt coola bilder!! :D

Frida

Häftiga bilder! :)

V I L M A

fina bilder! :)

ojsemma

använder du dig av någon blixt? vet du någon bra blixt? ska ner på stan å kika nu

Vad fint: D



TACK :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR