Favoriter från 2010

Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.8 II och Canon EF 75-300mm f/3-4.5 III

Nu när året 2010 börjar lida mot sitt slut har jag plockat fram några favoriter från året som gått. Nya och gamla, växter och landskap. Vad säger ni? Var detta ett bra fotoår? Bättre bilder blir det förhoppningsvis under nästa år. :-)

viktoria

Bilden på nyckelpigorna, är den tagen med 50 eller 70-300? Ruskigt snygg!

Frida

Jättefina bilder! :)

becky

underbart söta nyckelpigor! :) fina bilder!

sv: vi kanske kan göra ett bloglovin byte? :)



super fina bilder btw! :D

Tilda

Gud vilka fina bilder :)<3

Jag kom ihåg när du la ut den där bilden på nyckelpigorna... Jag var så avundsjuk!! :D hahaha..

A

Älskar bilden på solnedgången!

ellensjo

Fina bilder! Haft en bra dag? :)

God jul & gott nytt år

alexandra

jätetfina bilder!

Mariama

så underbara bilder!

Omg så fina bilder,hur lyckas du?

jätte fina bilder :) KRAM

Lollo

riktigt snygga bilder du tar! :)

Julia

Fantaskiska bilder! :D

vicii

jätte fina bilder ! :o :)

V I L M A

finfina bilder! :D

Alma

Det är ett jättesnyggt fotoår för dej! SKITSNYGGT:D !! ;) keep going girl, u got it!

Hanna

Hej! Spana gärna in min blogg på http://wordsbyme.se Där hittar duinlägg om min jul, mina senaste shoppingfynd, lite låttips osv.. Ha en trevlig dag!

Ebba

Superfina bilder!

issi

ååh, vilken fin blogg!

btw. Älskar bilden på nyckelpigorna ;)

Alexandra

superfina bilder :D

♥ Tokii

ok,gott nytt år i efterskott ;D

ALaa

jätte fint! vad har du för kamera?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR