En snöig dag


Såg att Hanna hade gjort en snöanimation och ville också testa, dock inte lika snygg som hennes! Idag har varit en dag i kylan bland affärer, har köpt lite julklappar, men fortfarande har jag många kvar att köpa. Vart rinner tiden iväg? Det är tio dagar till julafton och jag tyckte precis det var några månader!

sv, Tack för tipsen!



helt sjukt att det bra är 10 dagar!

SVAR: Jag skickade in dina nya uppgifter, alltså I <3 Photo. Så jag hoppas du får hem den i dagarna!



Kram på dig! <3

sv: jag mår bra! :)

melissa'

hehe, jaja men jag kan inte få den där uppe ju :(

hur gör man det då ?

SVAR: Är så lite så! <3 Gör allt för mina läsare. :)

Felicia

sv: hihi okej, tur att de e länge dit för mig ennu :DDD!

sv: jadå! :)

sv: (:

melissa'

kan inte du göra det till mej, ?



jag andvänder picasa och picnik, har inte photoshop :(

:DD

melissa'

men kan inte du göra det till mej i ditt program du gör det



om du alltså vill och kan, :DD

sv; Hahha, bra än så länge ;)

Men jag måste flytta över alla premisar på bloglovin' till min nya blogg men bloglovin svarar aldrig... : D

Felicia

sv: hihi okej, så du ska till jakobstad du ? :)

A

SV: Tack :)

melissa

jag får inte ladda ner det, men jag får väll nöja mig med att inte ha en tomteluva, hihihih :-)

Tack så mycket! och desamma! :)

bitte



Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

missay

fint bildspel :)

Anne

Häftigt ^^

Vad häftigt! nu vill jag också testa, haha! :D

Hemma från kanarieöarna nu =)

Iris

Hur gör man sånna animationer? :)

Leia ♥

Tiden går verkligen snabbt :O

Josefin

vill du vara anonym på din blogg? jag bara undrar för jag har aldrig sett nån bild på hela ditt ansikte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR