Det kallas växt


Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Hittade lite bilder på något jag inte vet vad man kan kalla - växt kanske, helt enkelt? Hur som helst, gillar den blåa färgen och den coola bokeheffekten. Så nu delar jag med mig av dessa till er! :)

mirella

sv: haha jaaa! ;--)

sofie

Hej, hur tänker du fira julen? Om du firar överhuvudtaget :) Är lite nyfiken på hur folk firar :) Då jag väntar min första dotter och nästa år blir hennes första jul så vill jag ha lite inspiration :) kram

sv; Hmm... kanske geisha :D

mirella

sv: tack! ^^

Frida

fina bilder! :)

sv; Jag kontaktade dom som du kan göra här http://www.bloglovin.com/sv/contact :)

julia

fin blogg:)

Åh vad fin blogg du har ;)

Josefin

Fina bilder :)

julia

vad har du gjort idag? :)

Jättefint!

alexandra

fina bilder!

- ah det är också snyggt :).

Sev

så fint :)

Leia ♥

Fina bilder :)

hihi :) Vad ska du göra ikväll då? :) Fredagsmys kanske?:)

hej, fin blogg :)

ella

jag har samma sytemkamera som dig , canon eos 1000d ;D hihi :D

F A N N Y

Vilken häftig header!



taack(A)<3

-v

Gillar'u vintern? :D

sv: brukar inte göra bloglovin byten men jag gillar din blogg! :) jag lägger till dig om du lägger till mig! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR