Det kallas solnedgång


Canon EOS 1000D + Canon EF 75-30mm f/4-5.6 III

Har publicerat ganska många solnedgångsinlägg de senaste månaderna, men ni verkar gilla dem! Vet inte om man kan kalla det här solnedgång eller vass. En blandning av båda kanske man skulle kunna säga. :-)

jahaa.

ohh vad vacker solnedgångsbilder :D

SVAR: Jadu, fast trots allt är den en svensk serie, hehe.. Så det känns lite kontigt att dem har valt finländare... men men, gör väl inget, men jag tror inte dem kollar på svenskar? HAHAH. Det är min uppfattninga. Kram på dig! <3

SVAR: Tack ska du ha, jag älskar den! :) <3

Fina bilder!

Snyyyyyyygga bilder :D

sv: Taack så mkt! :D <3

jättefin bild! :D lust att följas via bloglovin? :)

alexandra

jättefina bilder!

alexandra

vad har du för 'tema' på din bloggdesign?

för hittar inte var man fixar menyn i olika 'delar' :)

LIENE

Jättefina bilder!

asfina bilder!

ha en grym kväll!

kram!

alexandra

sv; aa vet man gör en egen design sen men från början viket tema valde du för jag skulle velat ha menyn i olika 'delar' men får det som inte att funka :)

Nathalie

jag har en outfit tävling nu, var gärna med:D

Theresia

Underbart vacker bild!

Mette

Nydelig! Fantastisk stemning. Du er flink - jeg addet deg på bloglovin' slik at jeg kan fortsette å følge deg. :)

Felicia

sv: yes, tänkte försöka fixa till den istället för att göra helt ny :) din blogg ser likadann ut i explorer, så everything is great ! (; ha det bäst <3

Hejsan gullet, vart fick du tomteluvan ifån, asså snälla säg, har inte hittat någon stans man kan göra det, vilken sida? :(

nelena

åhh, bilderna får en att längta efter sommaren nu i allt det mörka och kalla ^^

supersnyggt! :D

Härlig blogg! Kika in på vår oxå om du har lust ;)

Vackra bilder! :)

Svar: hihi ja det är roligt tycker jag med, men tråkigt att jag inte lärt mig så mycket finska.

Coolt!! Jag hade så gärna velat ha två språk från början.. :P

Vad gör du? Själv ska jag äta frukost... lite sent kanske :P

Louise

Men solnedgångar kan man alltid kolla på , det är så fiint! :)

Fina bilder även denna gång! ;D

liinda

woow, riktigt vackra bilder :D <33

jätte fina bilder tar du! Och fin header har du också :)

Jätte fina bilder ;)

Neha

Riktigt fina bilder:D

Maria

Åh, så fina bilder! :)

Frida

Wow, riktigt snygga bilder! :)

QN

Fina bilder :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR